söndag 26 september 2010

Vad passar bättre......

Efter att ha tassat runt på alla möjliga bloggar, så har jag nu skaffat en egen! Å vad passar då inte bättre än att börja med mitt älsta barnbarns 6 årskalas, tänk att det är 6 år sedan han föddes.... var tog den tiden vägen? Stor är han för nu går han på förskolan och har börjat på Judo, storebror oxå. Vi samlades i Vargön, liten som stor och uppvaktade med alla möjliga saker, en sparkcykel som skulle prövas på gatan, även lillebror fick prova! Sedan tårta å alla ljus blåstes ut, jag må han leva å hipp hipp hurra!

Lite om mig då kanske..... driver en gård tillsammans med min man, kor och ekologiskt, jag har hästar och lite uppföddning av halvblod inriktning mot hopphästar, samarbetar med en av mina döttrar som har egen verksamhet med just hästar.

Efter att barna flyttade ut så fick jag lite mera tid åt mig själv, fick utlopp för min heminredning och att gå på loppisar, älskar att pyssla här hemma, flytta runt saker, mannen suckar å bär runt, fixa å dona.

Bilder kommer så småningom, men nu känns det som att jag har sprungit ett maratonlopp, bara att få detta gjort med bloggen! Hoppas att ni som kommer till att läsa/följa min blogg tycker om den! Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida