torsdag 30 september 2010

11 rum trodde jag....


....visst det var, när jag räknade efter så blev det 12! I flera av mina rum finns bara gamla möbler, i en del både ock, tycker om den stillen! Ska försöka få till lite bilder från mitt bibliotek i detta inlägg. har fått "lånat" en soffa, fåtölj å bord av Sarah som hon har fått av sina morföräldrar, men inte kan anv just nu, de är från 70-talet och har ståt i mitt föräldrarhem en gång i tiden. Chiffonjen på lilla väggen är från min mans farföräldrar, så fin! När vi renoverade detta rum så hittade vi tapeter i ny tappning från 1700-talet, vi tog en av färgerna och målade runt alla karmar till fönster-dörrar och golvlister, man gjorde så för å det blev så fint. Har inte fått till det riktigt med bilder, så jag lägger några till här utanför.
Nu ska jag ut i fina vädret, solen strålar från en klarblå himmel!
Hoppas eran dag är fin, min är det! Kram Iréne

2 kommentarer:

Klockan 30 september 2010 kl. 12:22 , Blogger Mycket annat & lite betong sa...

Hej!
Vilket hus ni bor i! Så fint och så enormt stort.

Så roligt att du börjat blogga, själv har jag hållit på sen i januari. Och det är jättekul!

Hälsningar Agneta

 
Klockan 7 oktober 2010 kl. 11:36 , Blogger Gunilla sa...

Kul med ny besökare på min blogg!!! Du måste ha fullt upp med alla dessa rum, men vilka möjligheter man har!!! Som en liten herrgård!! Ska lägga in en sommarbild på mitt hus, glömmer bara bort det!!! Hälsningar fr Gunilla

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida