måndag 4 oktober 2010

Denna fina....

grind finns i Stockholm, hos min son Johan och hans sambo Niklas, de har köpt hus och denna grinden möter en när man kommer, de skulle göra en liten renovering, jo pytt, liten blev stor!! Men de har lagt när sin själ i sitt hus å det blir så fint! Johan jobbar som hovmästare på en restaurang i Stockholm, han är som klippt å skuren för det, enligt mamma ;;))! Jag är så otroligt stolta över mina barn, de jobbar, pluggar och driver egna företag. Å älsta dottern har ju givit oss grädden på moset, de två kära småkillarna!
Vi åker motorcykel en del jag å gubben! En fantastisk känsla att sitta där bak som spätta, frihet, alla dofter. Vi gör för det mesta kortare turen men har börjat prata på en längre tur inför nästa sommar, när till Skåne!
Hoppas eran måndag har varit bra! Min har varit lite slö efter helgens jobb! Kram Iréne


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida