måndag 20 februari 2012

Nu ger jag upp.........

Hej alla bloggvänner!
Japp nu ger jag upp....... har försökt att få bort ordverifikationen på inlägg under hela helgen, tror ni att det har gått? Har följt beskrivning jag fått till punk å prickar men när det kommer till att kryssa i NEJ, så finns inte det hos mig!! Jag har försökt med allt men jag är väl bara dum i huvudet som inte ser vad som ska göras! Så ni får hålla tillgodo med min ordverifikation ett tag till! Jag har......

 ...... kallat på det tunga artiliriet (vet då sjuttan hur det stavas...), som kommer på tisdag, dottern Linda ska förhoppningsvis kunna hjälpa mig!

För att pigga upp mig själv både mot konstiga ord och förkylning, ändrade jag på alla mina burkar i olika valörer, har en samling i alla storlekar å färger! Vin är oxå bra mot allt som går emot en!!!! Ses i höger hörn!

Japp nu har jag klagat klart! Här blåser det kallt, snön nästan borta, luktar vår i luften å jag är ledig!

Ha det gott alla goa som kämpar mot mina konstiga ord! Kram Iréne

Etiketter: , ,

20 kommentarer:

Klockan 20 februari 2012 kl. 04:36 , Blogger Vardag och flärd sa...

Så bra att Linda kommer och hjälper dig, jag lyckades få bort min för längesen. Ordverifieringen har blivit så knasig på sista tiden så jag hoppas alla tar bort den.
Åh, så många vackra burkar du har! Nu längtar jag efter att besöka Wandels Handel, där finns ju hur mycket som helst.
Hoppas din förkylning är på avklingande nu!
Kram Eva

 
Klockan 20 februari 2012 kl. 05:29 , Blogger Rigmor sa...

Usch ja, det här med ordverifieringen har då ställt till det...bra att du får hjälp!!
Å så många fina burkar du har!! Har några stycken som vi hittade i huset när vi tog över det, och sen har jag lite andra gamla burkar men inte porslin. Dessvärre tar kattdamerna sej en tur där uppe på skåpen med jämna mellanrum, så en vacker dag är väl de i porslin ett minne blott...förstår inte va de ska dit upp och göra...
Ha en fortsatt skön måndag, här är det dags för jobbet nu!!
Kram kram

 
Klockan 20 februari 2012 kl. 06:26 , Blogger Fru C sa...

Jag trodde att det bara var jag som inte kunde läsa...men det var tur att det inte är så.

Vilken burksamling du har....blir riktigt avundsjuk.

Måndagshälsning/

 
Klockan 20 februari 2012 kl. 06:39 , Blogger Dröm vid havet sa...

WOW...viket hus! Ha en bra vecka! Kika in hos mig, jag har en tävling som du kanske gillar /Carola

 
Klockan 20 februari 2012 kl. 07:56 , Blogger Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Ja du dessa ord..morr...tog bort min verifiering..
Är såå svårt att se dessa bokstäver!!
Hoppas att det löser sig!!
Krya på dej..och hoppas att förkylningen snart ger med sig!!
Kram Annika

 
Klockan 20 februari 2012 kl. 10:12 , Blogger Ewa`s Galleri sa...

Tur man har barn som kan hjälpa en när man kör fast i datavärlden
Visst är det härligt att vi snart har en vår här
Ha en skön kväll

 
Klockan 20 februari 2012 kl. 22:49 , Blogger Solstrimmor sa...

Oj, så många burkar att damma, hihi! Spar du?
Hoppas dottern kan fixa bort ordverifieringen, förstår inte varför den överhuvudtaget ska finnas? Skickar boken idag, tack gulle dej för presenten, så rart:)

Ha det gott.
Kram Eva-Mari

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 00:31 , Blogger Christina sa...

Den är jobbig ordverifieringen, fattar inte hur den kommer dit bara! Hoppas du får bort din!/Lila-Christina

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 05:34 , Blogger Tre Tanter sa...

Vi kämpar på med din ordverifiering:) kram 3 tanter.

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 06:30 , Blogger Jenny sa...

Hej Iréne!
Har sett att den där ordverifieringen har dykt upp på många bloggar, min oxå..ganska irriterande.Många gånger ser man ju inte vad det står i de där ordkombinationerna heller..
Hoppas du får bort din så att du kan visa oss hur man gör sen;)

Kraam Jenny

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 06:31 , Blogger Jenny sa...

Du verkar ha fixat det:)

Kraam Jenny

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 07:16 , Blogger barbrok sa...

Jag håller med! Den måste bort, har ju blivit ännu besvärligare de senaste dagarna, omöjligt att se vad det står.
Kram
Barbro

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 07:38 , Anonymous Anonym sa...

Checking checking

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 07:40 , Blogger Linda sa...

Om du får en massa konstiga kommentarer här är det bara Linda som kollar läget =)

 
Klockan 21 februari 2012 kl. 07:40 , Blogger Linda sa...

Men nu är det kodfritt kära mor!

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 00:11 , Blogger Viola sa...

Är du säker på att det inte står i vänstermarginalen..Vill du visa ordkontrollen...ha en bra dag, kram

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 00:12 , Blogger Viola sa...

Jamen...du har ju lyckats.....kram

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 00:12 , Blogger Viola sa...

Jamen...du har ju lyckats.....kram

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 02:11 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Hos Anna Vattenkanna finns en länk som förklarar på ett mycket pedagogiskt sätt och jag har delat ut den länken till höger och vänster och det verkar kunna fungera, du kanske kan försöka. Länken kommer här:

http://annavattenkannastradgard.blogspot.com/2012/02/jag-ar-ingen-robot.html

Hon har bilder med och förklaringar om nya och gamla gränssnitt (utseende) osv. Lycka till!

Agneta kram

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 02:12 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Nämen, du har jag fått bort det, det var bara att skriva och klicka nu, så glöm det jag skrev i förra kommentaren.
Häääärligt att slippa eländet!
Agnetakram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida