onsdag 22 februari 2012

Skam den som ger sig!

Hej alla bloggvänner!
Ja efter förra inlägget där jag hade gett upp, så känns livet ljusare nu igen! *ler* tillslut kom jag på vad som var fel.... jag hade ju uppdaterat till nya blogger-gränssnitt... å där finns då inte ordverifikationer med, de vill väl att vi ska hålla på med dessa konstiga ord! När jag kom på att gå tillbaka till det gammla, så fanns ju allt där som många av er hade skrivit om! TACK alla för hjälpen!
 Idag kör jag med lite kryptiska inslag! Fast terrinen köpte jag bara för att jag lyckats med datorn :) å så är den underbar! Tack Marie på Hemtrevnad i ED!
 Detta paket kom med posten idag, så spännande.... men ni får ha lite tålamod, inte ens jag har öppnat det ännu!

Detta kan ni oxå få gissa vad det är, alltså det långa som står framför bordet!!

Mera nästa gång vad paketen innehåller! Ska nu iväg å jobba kväll! Kram Iréne

Etiketter: ,

9 kommentarer:

Klockan 22 februari 2012 kl. 06:33 , Blogger Vardag och flärd sa...

Terrinen kunde du gott unna dig när du blev av med bloggproblemen! Den är ljuvlig!
Haha, jag vet vad det är i paketet, jag har fått ett likadant!
Det andra vet jag inte vad det är, vad har du nu skaffat dig??
Ha det fint vännen!
Kram Eva

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 06:41 , Anonymous Mormors gård sa...

Hej! Ja, vad krångligt det kan bli med blogger ibland, jag har också kämpat med allehanda lustiga inställningar hela halva dagen. Åtminstone bevisat att jag inte är en robot, till det behövdes ingen ordverifikation *fniss!
Ska bli skoj att se vad du har i paketet... terrinen är superfin!
Kram, Jessica

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 07:45 , Anonymous Anonym sa...

Jamen dessa ord kan ju göra en galen. Har hållit på och trixat och haft mig. Förstår inte vad dom har kommit ifrån.
Vilken fin terrin!
Ha en skön kväll
AC

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 11:52 , Blogger Änglarna finns sa...

Hoppas du har/haft en bra kväll på jobbet!! Jag önskar dej en riktigt God Natt..när det är dags!!
Kram Annika

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 12:00 , Blogger Fru C sa...

På A svarar jag hissgardin och på B.....nej jag skojar bara ;) Tror dock absolut att det är en hissgardin och i det andra är det en bok från .....kan det vara någon i ett rött hus??

Kram//Carolina

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 23:52 , Blogger Solstrimmor sa...

Hihi, här är en som vet... iallafall vad det ena är!!
Superfin terrin, gillar den blågröna färgen!

Ha en fin dag!
Kram Eva-Mari, som ska köpa sej lite blommor idag, tack tack:)

 
Klockan 23 februari 2012 kl. 00:20 , Blogger bakom berget sa...

Hej! Här kommer jag och tittar in. Vilken fin blogg och vilket vackert hus Du har. Det där paketet tror jag att jag vet vad det är...Tror faktiskt att det ligger ett likadant i min postlåda inom kort :o)
Nu ska jag titta mig omkring lite mera här hos Dig.
Ha en bra dag och kram till Dig!
Åsa.

 
Klockan 23 februari 2012 kl. 01:12 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Terrinen är underbart vacker!
Agneta kram

 
Klockan 29 februari 2012 kl. 01:38 , Anonymous Anonym sa...

Vilken fin blogg du har och terrinen
är underbar!

Kram Renate

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida