tisdag 11 juni 2013

Funderingar på gräsklipparen!!

Hej alla vänner!
Jag sparar mina funderingar till sist!!  Lovade ju att visa vad de två andra dörrarna skulle bli....
 ... och de blev dörrar men som skjutdörrar, väldigt läckert om jag får säga det själv!! *ler*
 Ja ni förstår kanske att jag håller till i lilla Boden mest hela dagarna, har ju fått pall på pall med varor, ställer upp och prismärker. Här är det keramik i långa banor från Lot's Living, i härliga färger, kan anv i både ugn, diskmaskin och micro!
 Här en ställning med krukor från PB home och Lot's Living! Det är så roligt!
I torsdags tittade en bloggerska förbi, på genomresa från Örebro.... Tack Annika ( Ditten å Datten) och Claes för titten, så kul att träffa er, hoppas helgen blev lyckad i Strömstad!?
Nu till mina funderingar..... satt på gräsklipparen och där funderar då jag väldigt mycket ;) och kom fram till följande beslut angående bloggen..... så nu tar jag ett uppehåll under sommaren! Känner att jag inte hinner med att skriva och hälsa på hos er alla goa vänner, bloggen får inte bli en belastning och tvång, därför gör jag ett stopp under några månader! Lovar att komma tillbaka under hösten!
Jag finns på FB (för er som har) där hittar ni mig på Iréne Eriksson bilden på mig är där jag sitter å njuter på en bänk vid sjön med en kaffekopp i handen och så finns Lantligt Anno 1785 där oxå!
Sedan kommer jag på bloggträffen hos Viola, den kan jag inte hålla mig ifrån ;) så hoppas att jag ser många av er där!
Sedan hoppas jag att ni som kan och har vägarna förbi mig under sommaren tittar in på Lantligt Anno 1785, kommer ni mån-ons då jag har stängt så kom fram ändå!
Så sköt om er alla och ha en fin sommar så ses vi till hösten! Kram Iréne

Etiketter: ,

22 kommentarer:

Klockan 11 juni 2013 kl. 04:28 , Blogger Vardag och flärd sa...

Snygga skjutdörrar och ljuvliga färger på porslinet! Ja, Iréne, förstår om du inte har tid med bloggen nu när du ska ha öppet i din bod, självklart ska du vila från bloggen, den finns kvar och till hösten har vi förmodligen mer tid att sitta vid datorn.
Hoppas jag hinner komma till dig i sommar på ett litet besök!
Ha en härlig sommar och lycka till med Anno 1785, vännen!
Kramar Eva

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 09:02 , Blogger fianathome sa...

Åh du har fixat till det bra!
Förstår med bloggen. Ibland kommer "livet" emellan och man får fokusera. Ser fram emot vi ses till hösten. Önskar dig en riktigt härlig givande sommar och stort LYCKA till med allt du har och gör.
<3
kram
Fia

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 10:00 , Blogger Änglarna finns sa...

Go kväll vännen!
Förstår att du tar blogg uppehåll!
Lycka till nu med butik och café!!
Kommer och hälsar på någon gång i sommar!!!
Ha en underbar sommar!!
Kram Annika

Ps...letar upp dej på fb...ist..:-)

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 10:23 , Blogger Skaparglädje sa...

Då vill jag önska dig en skön sommar och lycka till med cafét.
Ska ta och leta efter dig på fb.
Kram från Anne-Lie

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 11:06 , Blogger Annes vita rum sa...

Så klart du ska fokusera på din butik -cafe lovar att hälsa på om jag nån gång har vägarna förbi:) det kommer bli såå bra! Önskar dig lycka till och en jättefin sommar..kramizar

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 11:19 , Blogger Rosenhäxan sa...

Så fint med dörrarna.
Johanna o jag kommer garanterat att besöka dej i sommar. Ska bli kul.
Men vi ses ju hos Violan snart. Det blir min första bloggträff.
Här är det full rulle så det går långsamt framåt.
Kramen till dej o stort lycka till vännen
Gittan

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 13:17 , Blogger Rigmor sa...

Nu blir jag lite bekymrad...men jag förstår så väl, och det är ju lite så här också...det här med bloggen...!! Men, inte tappar vi bort varandra för det!! Rätt som det är sitter jag där på en caféstol med förväntansfull min och en skäggig hund bredvid med hängande tunga...!!
Och dörrarna, ja det var ju hur fiffigt som helst!! Inte råder det någon idétorka på Lantligt Anno 1785...!! Keramiken sen...måtte det finnas lite kvar tills jag kommer...ser att det är sånt som faller mej på läppen!!
Ha nu en riktigt fin sommar vännen, och vi vet ju var vi har varandra, så här klipps då inga band!!
Kram kram

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 14:14 , Blogger annika sa...

Tack för senast! Så kul det var att träffas. Ni har det fantastiskt där på er gård. Butiken kommer att bli kanonbra. Måste vara hur spännande som helst att packa upp allt det fina.
Att bloggen inte får bli en belastning håller jag verkligen med om...den ska kännas kul. Ta det lugnt så du fixar allt det du ska.
Jag kollar på fb.

Kram
annika

 
Klockan 11 juni 2013 kl. 23:43 , Blogger EM sa...

Så fina saker...
ses på fb o sen...
kram elsamarianne

 
Klockan 12 juni 2013 kl. 01:12 , Blogger Black Iris sa...

Ja, vi får väl säga att vi syns till hösten igen för jag funderar också på ett litet uppehåll. Man kan ju inte sitta vid datorn den här årstiden inte..

Kram Maidi

 
Klockan 12 juni 2013 kl. 03:26 , Blogger Rosa i huset i vitt sa...

Ha det bra ..vi ses hos Violan och fb och till hösten härinne igen
kram Rosa

 
Klockan 13 juni 2013 kl. 20:31 , Blogger Anki sa...

Det blev verkligen fint med dörrarna... fiffigt!
Ta det lugnt med bloggen... förstår så väl att tiden inte räcker till allt. Jag och Lasse planerar att komma vägen förbi någon gång under sommaren, så vi ses ju framöver :)
Ha det gott!
Kram

 
Klockan 14 juni 2013 kl. 06:01 , Blogger Mycket annat & lite betong sa...

Såå fint det blir! Och porslinet vilka härliga färger! Där kan man ju inte välja!
Jag förstår att du har svårt att hinna med bloggen. Har tittat på fb och kommer att göra det igen.
Kommer vi åt ditt håll i sommar så tittar jag in!

Lycka till nu!
Kram Agneta

 
Klockan 14 juni 2013 kl. 11:52 , Blogger Här är gudagott att vara ! sa...


Så himla fiffigt med dörrarna...Och snygga är dom också !
Lycka till nu Irené med ditt café och allt annat !
Och hoppas du får en riktigt härlig sommar ♥
Kram Anneli

 
Klockan 14 juni 2013 kl. 14:33 , Blogger Unknown sa...

Snygga dörrar. skall allt försöka komma förbi och shoppa lite hos dig i sommar, även om det blir lite mindre tid än vanligt i stugan. vi firar 20 åri bröllopsdag i år och då blir det en tur till Gotland, eftersom vi alltid velat dit.
Önskar dig en fin sommar.
Kram/
Berit

 
Klockan 16 juni 2013 kl. 14:37 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Ja, man hinner inte allt, så är det bara, och det låter förståndigt att ta en paus nu när du har ditt projekt framför dig, eller ja, framför dig, du verkar ju vara mitt uppe i det redan. I allara högsta grad.
Lycka till och har jag vägarna förbi, så.....
Agneta kramar

 
Klockan 17 juni 2013 kl. 13:01 , Blogger nattugglan sa...

Precis man hinner inte med allt.. tycker att det går med halvfart även här o du har ju din affär..Ja visst är Lots Living härligt.. det har "vår blomaffär" här i byn tagit in nu också från Sverige.. så jag köpte en lila hjärtepajform häromdagen..o den är sååå fin!!!Dörrarna va så tjusiga! Ha en bra sommar!

 
Klockan 19 juni 2013 kl. 12:24 , Blogger Elsa och Helena sa...

Så fint, så fint...vi träffs på bloggträffen hos Viola. Tyvärr kan jag inte komma till invigningen hos dig men tackar för injudan!

Glad Midsommar och KRAMAR

 
Klockan 19 juni 2013 kl. 22:57 , Blogger Solglittret sa...

Underbara bilder som alltid.
Klart du ska leva här o nu!
Välkommen tillbaka närhelst du har lust, vännen

Önskar dig och de dina en riktigt trevlig midsommar och sommar :)
Kram Lollo

 
Klockan 25 juni 2013 kl. 07:33 , Anonymous kathaskortmakeri sa...

Förstår att du har fullt upp. Härligt!!!
Vi ses hos Violan.
Jag har inte fått något mail från dig bara så du vet....:)
Varma Sommar Kramar Katha

 
Klockan 26 juni 2013 kl. 04:34 , Blogger Hjärtruds Stuga sa...

Kan tänka mig att du har fullt upp. Lycka till med din bod och ha en trevlig sommar.

Kram Karin

 
Klockan 26 juni 2013 kl. 12:39 , Blogger Cajsas Faster sa...

Oj, vad du åstadkommit!!

Ses i sommar, kul!

Kram Marie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida