tisdag 5 oktober 2010

Min fyrklöver.....

av mina älskade barn! Ingen bor kvar i hemtrakten men som de säger - ni får inte flytta, vi måste få komma hem till Ekholmen! Tänk vad tiden går, känns inte länge sedan de var små å nu stora med eget liv! Men så är ju tidens gång!
Mitt älsta barnbarn 6 årige Gabriel är en liten tänkare å kreativ på många sätt, tavlan här ovanför är hans värk, Gabbe å hans mamma målar mkt tillsammans, och denna tavla förärades mormor!
Idag har jag även haft besök av en god vän, vi har varit arbetskompisar i ca 7 år. Över en kopp kaffe så pratades minnen å mkt skratt fick vi oss till handa! Nu har M slutat inom LSS, så nu träffas vi inte lika mycket men när man inte bor långt ifrån varandra så hålls kontakten levande ändå! Tack M för en trevlig förmiddag!
Här skiner solen, lite blåst men nu blir det nog en tur till Paradiset å rota runt i rabatter å göra dom höstfina!
Hoppas ni har en fin tisdag! Jag är mkt nöjd med min! Kram Iréne

1 kommentarer:

Klockan 5 oktober 2010 kl. 06:23 , Blogger Viola sa...

Vilken härlig fyrklöver du har..måste du vara otroligt stolt över...själv så har jag två vuxna söner, en som är gift och bor ett par mil från oss och den yngste bor i Oslo..det känns som det var igår när dom var små..men så har jag ju sladdisen Otto...min gamle labbe...han är oxå barn i huset och vi två är kvar ännu en dag och njuter i vårt vattenhål, ha det så gott du oxå, kram VIOLA

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida