torsdag 28 april 2011

Nymålat å klart!

Hej alla bloggvänner!

Fortfarande strålande fint väder, lite kallt i vinden, men vad gör väl det när solen lyser!

Har klippt gräsmattan för andra gången idag, här växer det gräset som bara den!

Ja nu är pallarna klara, blåa å med nytt tyg! I stället för loppisbesök i går åkte jag å älsta dottern å barnbarna till Ikea en sväng, blev då med detta tyget + massa andra till gardiner! Lilla bordet ska målas en gång till, sedan kommer bild!

Mitt skåp som stog i dotterns hus är nu iordning och det har blivit med porslin istället för linne!

Den här såskannan fann jag på "smultronstället! lite sliten, en flis ur men så härlig med de blå blomrankorna!


Har precis varit ute å cyklat med Ztella, blev en lite längre tur, men hon är så duktig och älskar att springa bredvid!

I morgon ska vi börja flytta mor till lägenheten och sedan går jag på min arbetshelg, långa dagar och säkert hur fint väder som helst!

Ha en fin helg alla goa vänner, jag hinner nog inte med bloggen under helgen!

Kram Iréne






Etiketter:

5 kommentarer:

Klockan 28 april 2011 kl. 13:09 , Blogger Cajsas Faster sa...

Hoppas du får en skön helg även om det är jobbhelg...

Läckra pallar, gillar blått:)

Kram Marie

 
Klockan 29 april 2011 kl. 10:37 , Blogger Viola sa...

Vilka läckra pallar det blev :) man blir glad över att titta på dom :) ha det gott även om det är jobbarhelg, kramen från VIOLA

 
Klockan 29 april 2011 kl. 11:00 , Blogger Fru C sa...

Tack för att du höll tummarna...bilen gick igenom ;)

Pallarna är såå snygga...jag blir förälskad, i tyget också. Känner att jag vill ha såna dynor men vem ska sy dom??

Härlig valborg på dig//

 
Klockan 1 maj 2011 kl. 06:35 , Blogger himlaverket sa...

Å, så läckra pallar.
Jag älskar den blå färgen.
Ha en bra första majhelg....här är det snöblandat regn :(
kram ullamaria

 
Klockan 1 maj 2011 kl. 10:49 , Blogger Uttan sa...

Gräset har Vi inte klippt ännu men Vi har mycket mossa i den.Men mjukt är det.
Pallarna blev verkligen jätte fina.

I morgon ny vecka.....Och Maj! härligt men så kallt det är.

Kramar!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida