torsdag 14 oktober 2010

I antikaffären.....

.... fann jag denna ljuvliga sak, den var bara min! Har ett "pottskåp" som den ska få äran att stå på, nu fattas bara pottan ;)! Färgen är så ljuv å med ett litet rosmönster på. Ja nu slår antikaffären igen, tråkigt för man har hittat både det ena å andra där. Men vi har två st kvar på orten, så jag klarar mig nog å så en stor loppis ute på bonnvischan med allt.....!

Hos min klätterros finns inte många blommor kvar på men dessa tre små knoppar tog jag in en dag och får njuta av istället!
Känns som en förkylning är på "G", jag brukar skryta med att att aldrig bli förkyld men någon gång måste det väl drabba även mig!?
Nu är jag ledig fram t.o.m måndag men ska hjälpa till på våran hästklubb som har tävling under helgen, brukar sitta i sekretariatet, får väl se om huvudet orkar med när förkylningen nu slagit rot!
Hoppas er dag är skön!? Jag tror att jag tar en bok med mig till soffhörnan! Kram Iréne

2 kommentarer:

Klockan 14 oktober 2010 kl. 23:01 , Anonymous Anonym sa...

Oftast kommer förkylningarna när det är som olämpligast! Inte kul när man får ställa in aktiviteter. Men ibland är ju soffhörnet extra bra... hoppas du har en riktigt bra bok! Krya på dig.

Kram Eva-Mari

 
Klockan 20 oktober 2010 kl. 09:06 , Blogger Gunilla sa...

Vad lustigt, har exakt samma kanna med tillhörande fat!!! Tror att jag fick det i 40-års present!!! Idag har det fallit stora vackra snöflingor hos oss här på Löten !!!! Så nog kommer det att bli en lååång och kall vinter. Kram från Gunilla

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida