fredag 20 maj 2011

Husets insida!

Hej alla bloggvänner!

En ganska så behaglig dag, lite blåst men det blåser alltid här! Gräsmattorna har fått sig en omgång och jobbarhelgen väntar.... utom i morgon lördag då jag har semester och åker till Örebro på 3 årstest av hästar!

Tänkte visa lite bilder från "Smultronställets" innsida nu när det börjar ordna till sig!

Här är köksavdelningen!

En hörna av rummet!

Den andra hörnan! Ser ni lilla Ztella? Hon är alltid med på bild!




Och här kaminen mitt i rummet! Sedan finns det 2 små rum ovanpå till sängplatser åt oss.
Nu ska muren målas vit och trappan ska oljas, ja det finns att pyssla med!


Som jag skrev så åker jag till Örebro i morg och ska vara med på 3 årstest av hästar, de löshoppas och får en bedömning, vi har en egen uppföddning med. Hämtar upp yngsta dottern i Karlstad och sedan sammanstrålar vi med Emma (hon som ska visa) i Örebro!

Nu ska jag förbereda mig för en jobbarkväll! Ha en fin helg alla goa vänner!

Kram Iréne








5 kommentarer:

Klockan 20 maj 2011 kl. 13:15 , Blogger Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej! Va ´kul och lycka till! Förstår att det är spännande! Vet, eftersom jag också tävlar med hästar men trav.
Carin

 
Klockan 20 maj 2011 kl. 23:15 , Blogger Fru C sa...

Hoppas helgen blir givande ;)

kram//

 
Klockan 21 maj 2011 kl. 02:51 , Blogger himlaverket sa...

Jättemysigt ni fått till det....
Lycka till med pållarna....
kram ullamaria

 
Klockan 21 maj 2011 kl. 10:45 , Blogger Viola sa...

Hoppas du har det trevligt i Örebro, Smultronstället ser jättemysigt ut, kramen

 
Klockan 22 maj 2011 kl. 10:48 , Blogger Vardag och flärd sa...

Så fint ni fått det i smultronstället! Och lycka till med hästarna!
Kram Eva

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida