torsdag 12 maj 2011

Invigning!

Hej alla bloggvänner!

Ja så kom det lite regn under natten, fast mer behövs faktiskt, vad torrt det är ute!

Har i dag tillbringat ca 3 timmar på min gräsklippare, sitter å filofiserar en hel del när jag klipper gräs och så ser jag allt vackert runt omkring.... brudspirean börjar blomma så smått!

Syrenerna likaså!

Å mitt körsbärsträd är helt översålat med blommor!


Nu till helgen kommer en del av barnen hem, bara sonen med sambo som inte kommer de är i Österike, sambon ska jobba där några kvällar under veckan!

Vi ska göra färdigt på "Smultronstället" och sedan bara ha det gott, på lördag kväll är det invigning av nya altanen med barn, barnbarn å goa vänner!

Jag å mannen införde denna tradition i fjol att vi ska ha en helg på våren och greja lite och sedan umgås med alla! Hoppas ni alla får en fin helg å Tack för alla goa komentarer på min blogg!

Kram Iréne






1 kommentarer:

Klockan 12 maj 2011 kl. 11:59 , Blogger Vardag och flärd sa...

Ha en riktigt härlig invigning med barn o vänner! Det är säkert otroligt vackert på Dal nu men jag kommer inte upp förrän i början på juni.
Kram Eva

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida