måndag 23 maj 2011

Missade tavlor.....!

Hej alla bloggvänner!

I dag har jag varit hos frissan och fått lite färg i håret! Undrar ibland hur min riktiga hårfärg ser ut.... har nog färgat håret de senaste 10 åren! Säkert är jag grå.... min Mor var tidigt det, men jag är väldigt mörkbrun i håret nu!


Hur tokigt det än låter så hittade jag dessa tre tavlor i ett av sovrummet på "smultronstället", skäms lite!!! de är ju så fina och har hängt där hela tiden!

Tänk att man inte har sett dom med andra ögon förrän nu!



Så vackra tycker jag de är!






Den här solnedgången hade vi på lördag kväll på "smultronstället" kl 21.00, vi satt och njöt på nya altanen efter lite grillning och jag var välbehållen hem från Örebro! Hästarna var så duktiga och hoppade hem Diplom och klass 1 på 3 årstestet!
I morgon släpper vi ut våra kor, det är härligt att se!

Kram Iréne





Etiketter:

5 kommentarer:

Klockan 23 maj 2011 kl. 12:24 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Kul att hästarna hoppade fint och bra, det är en lättnad, kan tänka.
Tavlorna är jättefint, verkligen.
Agneta kram

 
Klockan 23 maj 2011 kl. 12:42 , Blogger himlaverket sa...

Vilka ljuvliga tavlor, hoppas de får en hedersplats, de hade de fått hemma hos mej.
Riktiga rariteter.
Kramis Ullamaria

 
Klockan 23 maj 2011 kl. 13:15 , Blogger Viola sa...

Här är en som verkligen behöver komma till frissan och grått är så gott som hela håret så här går det åt färg....ljuvliga tavlor! Du kanske har sett att jag har ett par liknande i köket mitt just nu....ha det gott

 
Klockan 23 maj 2011 kl. 21:00 , Blogger Fågel Blå sa...

Vilka tavlor så underbara!!!!
Hoppas du får en ny fin vecka!
Kramar Kathrine

 
Klockan 23 maj 2011 kl. 22:23 , Blogger Mia Maräng sa...

Åh va härligt att få se korna springa ut på grönbete! Tavlorna var kanon fina. Ha det så gott.
Kram mia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida