torsdag 13 september 2012

Den utlovade tävlingen!

Hej alla vänner!
Nu kommer min lilla tävling! Å priserna är ..... ja mina egna gjutna alster!
 Första pris en tavla "Vintage"!
 Andra pris en tavla igen "Unik"!
Ja vi fortsätter väl på tavlor, så tredje pris är "tre små"!
 
Vi gör som så: 1 lott = 1 kommentar här hos mig.
2 lotter=  kommentar + att du länkar en av bilderna till din blogg!
Vi börjar NU och avslutar den 24/9, den dagen jag började blogga för 2 år sedan, på barnbarnet Gabriels födelsedag då han fyllde 6 år! Vinnarna presenteras den 25/9, då Gabriel har dragit 3 st vinnare! Glöm inte skriva hur många lotter du tar!
 
Lycka till!
 
Har precis varit ute å åkt med mannen i skördetröskan men mer om det i nästa inlägg!
 
Kram Iréne

Etiketter: ,

35 kommentarer:

Klockan 13 september 2012 kl. 10:22 , Blogger Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan, klart att man vill vara med ...tar 2 lotter
Ha en trevlig helg
Kram Rosa

 
Klockan 13 september 2012 kl. 10:30 , Blogger Änglarna finns sa...

Gokväll vännen!!
Vill gärna vara med i din tävling..och Tackar ja till 1 lott!
Önskar dej en mysig kväll!!
Kram Annika

 
Klockan 13 september 2012 kl. 11:11 , Blogger Vardag och flärd sa...

Vill tävla om dina fina egengjorda saker (kan man fjäska med Gabriel, tro?) så jag tar 2 lotter!
Ha det fint!
Kram Eva

 
Klockan 13 september 2012 kl. 11:22 , Blogger fianathome sa...

Så fina!!Jag vill gärna vara med och tävla. Tar gärna en lott :)
Är allt skördat nu inför vintern?
har du inga fina ko-kort :P
kramelikram
Fia

 
Klockan 13 september 2012 kl. 11:32 , Blogger Ewa`s Galleri sa...

Vilka fina saker du lottar ,Såklart jag är med
ha en bra dag

 
Klockan 13 september 2012 kl. 11:42 , Blogger himlaverket sa...

Osch, så fina betonggrejer.
Jag är gärna med med en lott. Hoppas, hoppas, att den lille mannen drar mitt namn.
Kram Ulla

 
Klockan 13 september 2012 kl. 11:43 , Blogger Härliga Livet sa...

Det här vill man ju INTE missa. Jag tar full pott.
Kram pernilla

 
Klockan 13 september 2012 kl. 12:32 , Blogger Gunillasljusglimtar sa...

Åhh vilka fina saker,så skoj att vara med.Tar gärna två lotter.Har länkat! kram ♥ Gunilla

 
Klockan 13 september 2012 kl. 12:40 , Blogger Elsa och Helena sa...

Fin fina alster...två lotter tack. Hoppas på tur när Gabriel drar vinnaren.

KRAM Helena

 
Klockan 13 september 2012 kl. 13:05 , Blogger EM sa...

Tar en lott så länge, så återkommer jag när jag fixat med bloggen.
kram elsamarianne

 
Klockan 13 september 2012 kl. 23:16 , Blogger Rigmor sa...

Tar två lotter direkt, länkar i nästa inlägg!! Sååå snygga tavlor!!
Förresten...du har kommit upp ur din källare nu...Och jo, jag VILL ha ett förrådsutrymme, antingen under eller över jord, spelar ingen roll var...!! Som det nu är, ingen källare, inget förråd...det blir på övervåningen/vinden där det egentligen är tänkt som gästrum, och när det kommer gäster är det fullt med saker...suck.
Skulle behöva byggas, liksom ett orangeri, liksom en bastu, liksom...guuud vi blir aldrig klara!!
Ha det så gott, denna fredag med regn...
Kram kram

 
Klockan 14 september 2012 kl. 03:11 , Blogger Mormorsvita sa...

Vilka fina saker!! Jag är gärna med,tar en lott. Måste lära mig att länka....
Kram Susanne

 
Klockan 14 september 2012 kl. 04:52 , Blogger Nyanser av vitt sa...

Åh vilka fina saker du lotar ut. Jag tar två lotter om jag kan länka för nyss fick jag meddelandet om att jag uppfyllt kvoten för bilder. Ha en underbar helg.
Kram Agneta

 
Klockan 14 september 2012 kl. 20:15 , Blogger Fågel Blå sa...

Klart man vill vara me!
Tar en lott jag!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

 
Klockan 15 september 2012 kl. 05:04 , Blogger ANNIKA sa...

Jag tar 1 lott och deltar..
gustafsson.57@hotmail.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 11:24 , Anonymous Anonym sa...

Så snygga!!! Tar en lott, håller koll på om jag vinner och hoppas på tur.
Maria K.

 
Klockan 16 september 2012 kl. 12:18 , Blogger bakom berget sa...

Jag tar en lott och hoppas på turen. Jättefina vinster!

Kram Åsa.

 
Klockan 16 september 2012 kl. 12:40 , Blogger Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej
Jag tar 2 lotter
Kramisar
Sus

 
Klockan 16 september 2012 kl. 12:43 , Blogger annika sa...

Jag tar en lott för jag kan inte lägga ut i marginalen för kontot är uppfyllt. Det hjälper inte att ta bort för det handlar om allt det man en gång har laddat upp.

Kram

 
Klockan 16 september 2012 kl. 12:44 , Blogger Herr Nilssons Fru sa...

Jag tar gärna två lotter. Har länkar till din tävling och nu håller jag bara tummar och tår för att jag vinner:)

Kramiz

 
Klockan 17 september 2012 kl. 11:58 , Anonymous kathas kortmakeri sa...

En liten turlott till mig tack.
Funkar inte att länka.
Kram

 
Klockan 18 september 2012 kl. 01:14 , Blogger Elzie sa...

Nej men himmel! Jag glömde ju skriva en kommentar sist jag var här! Tänk om jag missat din fina tävling, hihi!
Tar två lotter tack.
Ha en fin dag.
Kram Elzie

 
Klockan 18 september 2012 kl. 04:43 , Blogger Hjärtruds Stuga sa...

Vilka fina saker du gör. Klart jag vill vara med och se om jag har någon tur. Jag kniper två lotter och håller tummarna.

Ha det gott

Kram Karin

 
Klockan 18 september 2012 kl. 06:31 , Blogger nattugglan sa...

så fina saker.. tar 2 lotter..o länkar..ha de gott.

 
Klockan 18 september 2012 kl. 10:38 , Blogger Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning och jag försöker mig på 2 lotter.
Hoppas på tur! Märta

 
Klockan 19 september 2012 kl. 04:33 , Blogger Äppelblom sa...

Fina betongsaker!
EN lott till mig tack!
Ha en fortsatt fin dag!

 
Klockan 19 september 2012 kl. 10:21 , Blogger Vform sa...

Ja tack, jag kniper två lotter och hoppas på tur!
Jättefint allt du gör!
Kram från Finland

 
Klockan 19 september 2012 kl. 14:27 , Blogger Felix sa...

Grattis till 2 år i bloggvärlden! Vilka fina betongtavlor! Gillar särskilt de där tre små och den runda... Jag länkar och tar 2 lotter. Hoppas förstås på tur och att Gabriel hittar rätt lott. ;-)

Septemberhälsningar
Elisabet

 
Klockan 20 september 2012 kl. 11:46 , Blogger bittan sa...

Visst vill jag vara med o tar en lott .
bittan4@gmail.com

 
Klockan 20 september 2012 kl. 23:48 , Blogger Skaparglädje sa...

Vilka fina tavlor, jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Jag tar två lottter.
Kram!

 
Klockan 21 september 2012 kl. 04:47 , Blogger Mitt liv som förskollärare sa...

Hej! Vilka fina vinster du lottar ut. Fast jag är ingen vinnartyp, men kan ju alltid försöka.
Om det går bra med att länka bild till mitt inlägg så kan jag ta två lotter och kan länka från min Dalslandsblogg, fast den är inte många som läser s å inte mycket till hjälp:)
Kram/
Berit

 
Klockan 21 september 2012 kl. 10:28 , Blogger Mycket annat & lite betong sa...

Oh, så fina tavlor! Så snyggt när du målar betongen.
Jag vill gärna vara med, en lott, tack!

Kram Agneta

 
Klockan 22 september 2012 kl. 08:36 , Anonymous Anonym sa...

Tar gärna en lott :)
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

 
Klockan 23 september 2012 kl. 01:33 , Anonymous Anonym sa...

hej
så fina tavlor, jag deltar med 1 lott

hälsn
annevi52@hotmail.com

 
Klockan 24 september 2012 kl. 11:56 , Blogger Vardag och flärd sa...

Vännen, såg att jag inte länkat på min blogg! Men nu har jag gjort det och det får ligga kvar en tid! Förlåt och kram! Eva

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida