söndag 24 oktober 2010

En härlig.....


..... träff med släkten! Vi har ätit gott, bla rökt renkött, svågerns särbo är från Norrland, väldigt gott! Pratat å skrattat och inte minst spelat WII, svärfars särbo var en hejare på Bowling, strike på strike när hon kom på sättet med dosan! Alltid kul att träffas emellanåt alla!
Fick en bild på sms från Gabbe, och nu är han två tänder fattigare, lyckan var stor för nu kommer ju tandfen......
I går åkte jag upp till Arboga och hämtade hem en häst, plockade upp Sarah i Karlstad först, kul att ha någon med sig! När vi kom till Karlskoga satt det en lapp vid väggen om Loppis, vi svängde å skulle bara titta...... ;) men kom ut med en gammal bok till mitt skrivbord och 6 st silverskedar allt för 50 kr! Nu börjar mitt skrivbord att ta form, fortfarande flyttar jag lite fram å tillbaka, allt känns inte som att det hamnat på rätt plats!
Hoppas er helg varit bra!? Min har varit lite stressig men otrolig kul! Kram Iréne

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida