onsdag 8 juni 2011

Jag ger dig din Ros!


Hej alla bloggvänner!
Blev ett längre uppehåll från bloggen men mycket har hänt.
Min käre far, Tack för att jag fick ha dig i 56 år vid min sida, Tack för din omtanke om alla i familjen, vi minns dig med ett leende på våra läppar!
Ditt barnbarn Linda skrev till dig
" Spring många tusen mil i himlen, morfar
Så många gräsmattor så gröna som de bara kan vara där.
Klipp ett träd i vacker form och Morfar, jag dansar med dig, stående på dina fötter, för alltid "

Jag återkommer när lusten kommer tillbaka att skriva!
Ha en fin Juni alla goa vänner här på bloggen!
Kram Iréne

13 kommentarer:

Klockan 8 juni 2011 kl. 05:25 , Blogger barbrok sa...

Beklagar din sorg!! Ta den tid du behöver med ledighet från bloggandet, vi är kvar då du kommer tillbaka!
Kram barbro

 
Klockan 8 juni 2011 kl. 07:29 , Blogger skogslyckan sa...

Goaste du, jag beklagar verkligen förlusten av din far. Oj vad du måste ha det jobbigt. Jag vet av erfarenhet att inte så mycket hjälper, smärtan sitter i bröstet. Men jag vill ändå skicka dig och de dina varma kramar och hoppas du snart orkar blogga igen!
Kram Pia

 
Klockan 8 juni 2011 kl. 10:59 , Blogger annika sa...

Vet absolut hur det känns...tomheten och saknaden. Så fint hon diktat. Sorg och saknad tar tid.

Kram till dej

annika

 
Klockan 8 juni 2011 kl. 11:27 , Blogger Vardag och flärd sa...

Iréne, jag beklagar och vet att det är tungt att mista sin far. Mitt i sorgen är det ju också mycket att ordna med så vi väntar här till du kommer igen.
Kram Eva

 
Klockan 8 juni 2011 kl. 21:00 , Blogger Fru C sa...

Det är så stor sorg när någon nära går bort. Plötsligt är livet inte som det var igår, och blir aldrig mer detsamma hur mycket man än önskar det.
Kramar till dig!
Carolina

 
Klockan 9 juni 2011 kl. 07:55 , Blogger Mia Maräng sa...

Hejsan vännen!
Va tråkigt att höra att du mist din kära far.Det gör så ont när nån nära går bort. Jag kommer att ha dig i mina tankar och ta den tiden du behöver.jag och många fler finns här när du har ork att blogga igen.Det var en mycket gullig och fin dikt hon har skrivit.
Många kramar till dig.
Mia

 
Klockan 9 juni 2011 kl. 12:19 , Blogger Cajsas Faster sa...

Stor kram och många tankar till dej!

Hoppas du har nån som tröstar och som påminner om allt fint din pappa var!

Kram Marie

 
Klockan 9 juni 2011 kl. 12:49 , Blogger VillaKarlslund sa...

Beklagar att din far har gått bort.
Ta hand om dig och välkommen att blogga när orken kommer igen.
Tänker på dig

Kraam Tina

 
Klockan 12 juni 2011 kl. 11:08 , Blogger Elzie sa...

Känner med dig. Min far gick bort för 9 år sen och jag saknar honom fortfarande lika mycket. En sån fin dikt din dotter skrivit. Kunde handlat om min far också.
Ha det så gott och en stor bamsekram till dig och din familj.
Kram Elzie

 
Klockan 15 juni 2011 kl. 22:05 , Blogger Fru C sa...

♥♥♥

Carolina

 
Klockan 17 juni 2011 kl. 00:37 , Blogger annika sa...

Tänkte på dig just nu ♥

Kram

 
Klockan 17 juni 2011 kl. 09:44 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Ohh, jag beklagar sorgen.
Man måste ta sig tid och bearbeta. Hoppas du har familjen runt dig.
Agneta kram

 
Klockan 27 juni 2011 kl. 12:51 , Blogger hemtrevnad marie sa...

Beklagar verkligen förlusten av din far....
trevligt att du hittat min blogg, vi är ju inte så många dalslänningar som bloggar...gillar ditt fina skifferhus;)
kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida