fredag 1 juli 2011

Nu är jag här igen!

Hej alla bloggvänner!
Det blev ett långt uppehåll, men allt har inte med min Fars bortgång att göra. Min Dator har bestämt sig för att ha gjort sitt ett tag framöver, så nu skriver jag på en lånad dator och inga bilder att lägga in!
Först ett STORT Tack till er alla som har skrivit så fina hälsningar och rara ord till mig, det värmer så, ska ni veta!
Livet flytter ju på fast att käre Far inte finns mera, jag har semester och latar mig bara.... behövs efter dessa månader med allt som varit! Tillbringar nästan varje dag på "Smultronstället" och fixar en del och läser böcker, t.o.m så var jag nära att ta ett dopp en av de varma dagarna.... jag är då ska ni då veta en riktig badkruka.... fortsätter nog med det ett tag till!!
Midsommar var barnen hemma och vi hade lite fest med nära å kära, så mysigt!
Denna helgen är det Kanalyran i Mellerud med många artister och mkt att se på, får väl se om vi tar oss en tur ditt och kollar!
Hoppas att när jag skriver nästa gång så är min dator tillbaka så jag kan ha lite bilder med, känns tomt utan bilder!
Ha en fin helg alla goa vänner och än en gång Stort Tack för att ni finns där ute i bloggvärlden!
Kram Iréne

Etiketter:

7 kommentarer:

Klockan 1 juli 2011 kl. 09:42 , Blogger Elzie sa...

Vad roligt att du är tillbaka. Och jag hoppas verkligen att du får tillbaka din dator snart också. Det är värst vad man är beroende av den manicken nu för tiden, haha.
Passa på och njut av semestern. Själv får jag vänta tre veckor till innan min ledighet och då har gubben nästan haft sin. Ja, så kan det gå ibland.
Kram Elzie

 
Klockan 1 juli 2011 kl. 12:43 , Blogger Skogslyckan sa...

Härligt att ha dig tillbaka! Nu skall du njuta av sommaren och bara vara. Hoppas det löser sig med datorn. Njut av den stundande helgen!
Kram Pia

 
Klockan 1 juli 2011 kl. 13:06 , Blogger Fru C sa...

Hej min vän...roligt att höra från dig, även om datorn är lånad ;)

Hoppas du kan samla kraft på ditt eget 'Smultronställe', men det låter som om du är på rätt väg.

Kramar//

 
Klockan 1 juli 2011 kl. 14:06 , Blogger Vitt hus med svarta knutar sa...

Läser nu och har missat ditt förra inlägg. Så sorgligt att du mist din far...vad fina ord barnbarnet skrivit, det var mycket känslosamma ord.

Så skönt att ha en plats som ert Smultronställe att få vara på och samla krafter och få lugn för tankarna...

Önskar dig fina dagar...
Kram,
Regina

 
Klockan 2 juli 2011 kl. 02:42 , Blogger VillaKarlslund sa...

Skönt att höra att det är bra med dej:)
Semester med lata dagar -precis så det ska vara.

Hoppas du får ordning på datan:)

Ha det fint.
Kram Tina

 
Klockan 2 juli 2011 kl. 12:21 , Blogger Vardag och flärd sa...

Irene, jag var på väg att maila dig, var faktiskt orolig för att det hänt dig något. Tur att du hörde av dig och att det mest beror på datorn.
Gott för dig att vara på smultronstället och jag tycker nog du ska ta ett dopp, jag badar flera gånger om dagen nu.
Ska ringa mor o höra vad hon tyckte om Kanalyran, jag har inte besökt den på många år, det är ju nostalgi, var med där som ung flicka.
Vännen, ha det riktigt fint på semestern!
Kram Eva

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 12:17 , Blogger Viola sa...

Ser fram emot ditt mail, ska bli så himla roligt att ses IRL, hoppas du haft en bra helg, här har man varit i vatttenhålet och far dit igen imorgon, nu blir det att pendla emellan men 10 mil går ganska fort att köra, ha det gott, kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida