söndag 28 augusti 2011

Ett söt litet hus!

Hej alla bloggvänner!
Ja så var denna helg till ända! Både regn, sol och blåst har vi haft! Jag har varit på min betong gjutarkurs, å vad roligt, bilder kommer senare under veckan! Har även varit på ponnyträning, som min dotter Emma har hållt i på Nuntorp, div II gänget på ponny har haft en genomkörare inför starten nästa helg!
Min arbetskamrat B har ett så litet mysigt hus i sin trädgård, där hon grejar och fixar, köket på bilden över! 
 Den lilla stugan innehåller 1 rum å kök, så mycket fint har hon där som hon grejar å målar med!

 Här är det bilder från rummet!
 Nallen på stolen är B första, så den närmar sig de 50!
Och här tittar lilla musen fram under bänken i köket! Hennes barnbarn tycker den är så mysig!
Ja nu är det en ny vecka och den sista i Augusti och första i September..... Hmmm vart tog Augusti vägen??? Fort gick det då!
I morgon måndag ska jag hämta mina killar på skola å dagis, lille Elias har börjat nytt dagis så det blir första gången mormor kommer dit!
Sarah ska börja sitt nya jobb, lite nervös är hon allt!! Mannen är å vitjar kräftburar får se om det blir några!
Ha en fin vecka alla goa vänner! Kram Iréne

Etiketter:

9 kommentarer:

Klockan 28 augusti 2011 kl. 10:30 , Blogger Elzie sa...

Vilket mysigt hus. Hon har ju det finare där än vi har det här i huset, haha. Musen gillade jag men min mor hade definitivt INTE tyckt om den. Hon är livrädd för möss!!
Hoppas du också får en fin vecka. Och tack för informationen. Kul när man vet var sakerna kommer ifrån.
Kram Elzie

 
Klockan 28 augusti 2011 kl. 10:45 , Blogger annika sa...

Vilket gulligt hus! Kul att få fixa som man vill. Betongkursen verkar intressant. Jo här har det varit blåst och regnskurar i dag.

Hoppas att du också får en härlig vecka.

Kram
annika

 
Klockan 28 augusti 2011 kl. 10:47 , Blogger Uttan sa...

Så mysigt litet hus en "lekstuga" för en vuxen kvinna det skulle Jag också vilja ha.

Önskar Dej en fin Söndagkväll och en go start på ny vecka.

Kram!

 
Klockan 28 augusti 2011 kl. 11:06 , Blogger Det Vita Drömhuset sa...

Vilken fin liten stuga! En sådan skulle man haft! :-)

Kram Åse

 
Klockan 28 augusti 2011 kl. 11:15 , Blogger Vardag och flärd sa...

Vilket rart litet hus, så kul att kunna gå där och pyssla.
Hoppas maken kommer hem med några kräftor till dig!
Krm Eva

 
Klockan 28 augusti 2011 kl. 11:59 , Blogger barbrok sa...

Hoppas ni fick en stor kräftfångst!
Kram

 
Klockan 29 augusti 2011 kl. 10:03 , Blogger Viola sa...

Vilket rart litet hus, fanns många gobitar där inne såg jag..här har vi haft aprilväder idag, är hemkommen ifrån vattenhålet..ha den fin vecka du oxå, kram

 
Klockan 29 augusti 2011 kl. 13:33 , Blogger Fru C sa...

Vilket mysigt litet hus! Hoppas att det blev lite kräftor....
Kram//

 
Klockan 30 augusti 2011 kl. 02:27 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Vilket sött litet hus din väninna har! Jättegulligt.
Agneta kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida