lördag 10 september 2011

Ett rött skåp som blev gråvit!

Hej alla bloggvänner!
Köpte ett skåp för ett tag sedan i röd färg, inte min färg, men så här såg det ut då! Lilla Ztella vänder fina sidan till *ler*!
 Här påbörjas slippningen som ni ser så fick jag låna en stor slippmaskin och hej å hå vad det gick fort och röd å grann var jag....!


 Vet inte riktigt var bilden på grundmålningen tog vägen, ville nog inte vara med på bild!!
 Och här är resultatet, målade skåpet i en gråvit nyans, blev riktigt bra! Nu gäller det bara att finna en plats åt det oxå.....!!
Idag har vi haft en jättefin dag här, skördetröskan går som bara den! Jag, Sarah å Johan har höststädat på Låttsbyn, klippt, krattat å rensat gräs, börjat att fixa till de rabatter som finns där! Känner av min rygg nu, så det får bli soffan ett glas vit och Idol!
Glöm nu inte bort min utlottning, fina tavlor att vinna, finns under etiketter och sök på tävling!
Ha en fin lördagskväll alla goa vänner! Kram Iréne

Etiketter:

9 kommentarer:

Klockan 10 september 2011 kl. 10:45 , Blogger Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad fint skåpet blev!!! Kan inte tänka mig att skåpet kommer att vara så svårt att placera så nätt och fint som det är=)

Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

 
Klockan 10 september 2011 kl. 11:04 , Blogger Viola sa...

Så himla fint det blev, bara att du hör av dig så har du en slinga på månag :) kram

 
Klockan 10 september 2011 kl. 12:24 , Blogger Vardag och flärd sa...

Vilket fint skåp!
Hoppas det inte blir för jobbigt med ryggen!
Kram Eva

 
Klockan 10 september 2011 kl. 13:43 , Blogger Unknown sa...

God kväll,
Tack för hälsningen hos mig! Vilket fint skåp det blev!
Kram
Nelya

 
Klockan 10 september 2011 kl. 23:26 , Blogger Fru C sa...

Jag häpnar över alla projekt du lyckas fullfölja och BRA blir det ju alltid.

Ta det nu lite lugnt så ryggen inte börjar krångla. (Skönt att skördetröskan kommit igång igen efter allt regn)
Kram//

 
Klockan 11 september 2011 kl. 01:25 , Blogger Elzie sa...

Så fint det blev. Ja, jag vågar inte köpa på mig fler möbler för så litet som vi har det så skulle vi inte komma fram själva, haha.
Ha en fin söndag och var rädd om ryggen.
Kram Elzie

 
Klockan 11 september 2011 kl. 02:45 , Blogger VillaKarlslund sa...

Oh vad gulligt ditt skåp blev :)
Jag har nåt till dej hos mej:)

Ha en fin söndag
Kram Tina

 
Klockan 11 september 2011 kl. 04:19 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Det blev ju väldigt, väldigt fint även om jag tyckte det röda var fint, men nu ser jag. Det blev mycket, mycket finare i vitt!
Agneta kram

 
Klockan 11 september 2011 kl. 10:24 , Blogger Ewa`s Galleri sa...

Hittade just din blogg ,vilket fint skåp, ett sånt har man alltid plats för
Nu ska jag kika runt lite hos dig
Ha en skön söndagkväll

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida