måndag 12 september 2011

Överraskning och mera gjutna saker!

Hej alla bloggvänner!
Idag när jag kollade på kommentarer från bloggen, så skrevVilla Karlslund  att jag skulle kolla hennes blogg, sakt å gjort, kollade och då fanns en Award, Tack så mycket för den, så kul! Några frågor att besvara och svaren kommer här:
 Varför började du blogga?
Tassade runt länge och kollade på alla bloggar, boven till allt är "Violas Romantiska hem"! Jag har nog i hela mitt liv älskat heminredning å loppisar, att göra saker, så när barnen flytt sin kos och tiden räckte till mig, så drog jag igång, aldrig ångrat detta steg!
Vilka bloggar följer du?
Allt med heminredning, inspirationer till att göra och ändra saker, trädgård, måla om och nya saker för mig!
Favoritfärg?
Finns bara en färg jag älskar över allt annat och det är blå i alla kulörer, på möbler gärna åt det gråa hållet!
Favoritfilm?
Kärleksfilmer.... hihi!
Vilket land skulle du vilja besöka?
Nya Zeeland och Australien igen, har varit där och skulle vilja se mera av dessa länder, helt underbart att vara där!
Skickar Awarden vidare till:
Alla ni har inspererat mig mycket och är så kul att ni vill följa min blogg!

 Nu till något helt annat, min gjutning i betong, hämtade hem de sista sakerna och är nöjd över lag!
Ljusstaken ska pyntas med lite lila stenar runt ljuset innan den känns klar!
Denna skålen gillar jag, tycker om när saker inte ser perfekta ut, ska se ut som det är hemmagjort! Gjuta i betong är något jag kommer till att fortsätta med, det var sååå kul!

Ja här öser regnet när, blåser och det känns som att det är en soffkväll!
Ha det gott alla vänner! Kram Iréne

Etiketter: ,

11 kommentarer:

Klockan 12 september 2011 kl. 10:53 , Blogger Vardag och flärd sa...

Tack snälla vän för awarden! Ska försöka svara på den ikväll.
Vilka fina betongsaker du gjort, du är så kreativ!
Här är det storm och ösregn! Jag avskyr blåst!
Kram Eva

 
Klockan 12 september 2011 kl. 10:58 , Blogger Jenny sa...

Hej Irene!
Grattis till awarden! Kul att få läsa lite mer om dig!

Jättefina är de dina betongalster, vad du kan!

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

 
Klockan 12 september 2011 kl. 11:23 , Blogger Viola sa...

Här är boven :) det var rekordfart upp, mannen fick åka iväg med ett lass paket igår, var åtskilliga bloggare som beställde samma som du :) kram

 
Klockan 12 september 2011 kl. 11:43 , Blogger annika sa...

Grattis till award.

Kul med gjutningen kan jag tro. Har ju inte provat så mycket men det verkar vara något för mig.

Snyggt skåp i förra inlägget.

Kram
annika

 
Klockan 12 september 2011 kl. 12:22 , Blogger hemtrevnad marie sa...

Grattis till din award, och tack snälla för att du gav mig en:)!!
Önskar din en fin vecka goa vän:)

 
Klockan 12 september 2011 kl. 12:36 , Blogger VillaKarlslund sa...

Fina gjutningar du gjort:)
Alltid lika trevliga inlägg hos dej:))

Kraam Tina

 
Klockan 12 september 2011 kl. 13:30 , Blogger Elzie sa...

Grattis till awarden! Och så fint du gjutit.
Vår hund är en Welsh Springer Spaniel. En busig sak som ständigt är hungrig, haha.
Nu ska jag gå och lägga mig, mätt och go efter att ha ätit kräftor. Riktigt gott var det.
Ha en fin tisdag.
Kram Elzie

 
Klockan 12 september 2011 kl. 22:51 , Blogger Fågel Blå sa...

Grattis till Awarden , den är du värd!!!!
Och så fint du har gjutit!!!
Vad duktig du är!
Önskar dej en fin dag!
Kramar Kathrine

 
Klockan 13 september 2011 kl. 09:46 , Blogger Skogslyckan sa...

Grattis sötaste du till awarden, den är du verkligen värd. Och så glad jag blir att du tänker på mig och att jag kunnat inspirera dig. Det är ju därför man bloggar för att få och ge inspiration. Jag hoppas inte du blir alldeles för besviken på mig, för jag har valt att ha en awardfri blogg. Bara tanken att du ville ge mig den värmer mer än du anar. Ha nu en fin myskväll vännen!
Kram Pia

 
Klockan 13 september 2011 kl. 23:41 , Blogger Solstrimmor sa...

Hej min vän! I går kväll kom jag hem efter en härlig vecka på Mallorca (jo, jag har tidsbestämt inläggen i förväg!) och blev så GLAD över awarden du skänker vidare till mig och min blogg! Nu är det så att jag en gång för alla bestämt mig att tacka NEJ till dem. Du får INTE tro att jag nonchalerar din utmärkelse, tvärtom! Det är bara det att jag tycker det är så SVÅRT att välja vem jag ska skicka dem vidare till... Du förstår säkert hur jag menar!

Dina gjutna saker är så fina... visst är det KUL att gjuta!! Nu har jag jättemycket att läsa igen efter en vecka i solen:)

Stor kram till dig och varmt tack igen!
Eva-Mari

 
Klockan 14 september 2011 kl. 11:43 , Blogger Fru C sa...

Grattis till Awarden. Gjuta i betong verkar du ha en sjusärdels fallenhet för, go girl....snygg, snyggare, snyggast....vilka saker du har gjort, Me like!

Kram//

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida