fredag 9 mars 2012

Semester!

Hej alla vänner!
Ett litet kort inlägg idag! Håller på att packa inför fjällsemester i Klövsjö! Vi fick ju vinter här igen under torsdagen, det var ca 1 dm snö på morgonen, roligare hade man ju kunnat haft;)! Men nu åker vi på söndag till denna söta stuga som vi får låna. Jobbar lördagen så allt måste nästan vara klart idag!

Alla barnen med sina familjer kommer under veckan, så kul att vi kan träffas där å umgås! Vi kör på vecka 11 varje år så alla vet å kan ta ledigt!

När vi kommer hem har jag 6 arbetsdagar kvar innan jag får min ledighet, ska bli så skönt, har mer å mer insett att jag behöver denna tid för att tänka över om jag vill fortsätta eller ändra på något! Mer saker pluppar upp vad jag kan förverkliga på "Smultronstället" just nu funderar jag på en liten "gjutarbod" kanske sälja eller lära ut gjutningen! Ja mycket att fundera på!

Nu ska jag fortsätta packa! Ha en fin helg alla goa vänner! Tack för era små härliga kommentarer om min huvudvärk, som gick över under kvällen!

Vi kanske hörs under veckan! Kram Iréne

Etiketter: ,

16 kommentarer:

Klockan 9 mars 2012 kl. 02:15 , Blogger bakom berget sa...

Va härligt med lite fjällsemester. Hoppas Ni får en solig och fin vecka i skidbackarna.
Ha det gott och kör försiktigt!
Kram Åsa.

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 02:16 , Blogger Gunillasljusglimtar sa...

Hej irene! härligt med lite semester förstår jag..hahaha,ja min mardröm,konstigt att jag inte drömde att jag tog ett ve'trä..finns det ju lite utav här inne menar jag! Härligt att du vågar tycker jag,med jobbet o så! Lycka till Kramar Gunilla ♥

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 04:00 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Vilken jättefin stuga! Hoppas ni får det riktigt skönt! Å ja kan du inte ha gjutarskola, det låter mysigt. Ha det riktigt gott. Kramar

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 05:14 , Blogger Vardag och flärd sa...

Jag önskar att du får en riktigt härlig vecka i fjällen tillsammans med dina kära! En sådan vecka när alla samlas är guld värd då man får ägna sig åt varandra och ha roligt utan att en massa plikter väntar.
Jag blir lite avis på dig för att du tagit beslutet att vara ledig en tid, jag gillar att jobba men det finns mycket annat jag gillar också och den listan blir allt längre och längre utan att jag får betat av något där. Men men ....
Ha det nu riktigt härligt vännen!
Kram Eva

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 08:27 , Anonymous Anonym sa...

Men vilken härlig vecka, så avis.
Önskar dig en trevlig semester
AC

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 08:47 , Blogger Rigmor sa...

Nu hoppas jag verkligen att ni får en fin och skön vecka tillsammans i fjällvärlden!! Sen kommer du hem full av nya friska idéer som ska förverkligas under din lediga tid...en gjutarbod vore väl inget fel??!! Man måste våga lite här i livet, och du är ju verkligen på god väg!!
Kör försiktigt och ha det så gott!!
Kram kram

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 09:06 , Blogger Änglarna finns sa...

Önskar dej och de dina..en underbar vecka!!!
Kram Annika

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 10:30 , Blogger Elzie sa...

Hoppas ni får en riktigt trevlig semester. Lät inte dumt med bara sex pass kvar. Hade jag bott närmare dig så hade jag gärna gått gjutningskurs. Är väl lite långt att köra kanske, haha.
Kram Elzie

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 11:46 , Blogger Cajsas Faster sa...

Ha det gött! Kram Marie

 
Klockan 9 mars 2012 kl. 11:51 , Blogger Mitt liv som förskollärare sa...

Hej!
Ja, vi har kollat på kartan och man kan nog säga att vi är grannar:)Vi brukar promenera på grusvägen nedanför kyrkan ( varje dag) runt och upp mot Örtagården och tillbaka till oss. Vi har ibland funderat på att svänga upp mot kyrkan men det har aldrig blivit av.
Ha en härlig semester.
Kram/
Berit

 
Klockan 11 mars 2012 kl. 13:18 , Blogger Viola sa...

Låter som en toppenvecka, njut ihop med de dina, kram

 
Klockan 11 mars 2012 kl. 22:46 , Blogger Fågel Blå sa...

Så mysigt med semester!
Hoppas ni får det fint!
Kramar Kathrine

 
Klockan 14 mars 2012 kl. 07:15 , Blogger Tre Tanter sa...

Så skönt och vilken mysig fjällstuga. Ha det gott.
kram 3 tanter

 
Klockan 15 mars 2012 kl. 14:36 , Blogger Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt skön semester! Stugan ser jättemysig ut.

Ha det gott!
Kram,
Regina

 
Klockan 18 mars 2012 kl. 11:59 , Blogger annika sa...

Härligt med en fjällvecka och alla barn med barn är med. Hoppas att ni har haft bra skidväder. Vi åker också alla och bor ihop under del av påskveckan. En av sönerna ska ha jobbaktiviteter i Sälen då.

Skönt att få tid att reflektera. Livet går på så snabbt så när man ska ta stora beslut då gäller det att man har hunnit med tänket. Lycka till.

Kram

 
Klockan 28 september 2012 kl. 00:15 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Första gången jag kikar in hos dig och då ser jag att du brukar vara i Klövsjö på semester....tyckte jag var kul för jag bor i närheten och jobbar ännu närmare.
Så nästa gång du är i Klövsjö är du välkommen till Vemdalsskalet på Skalets Inredning på en kopp kaffe eller te. Ha det gott så kanske vi syns någongång. // Britta

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida