fredag 20 april 2012

Med pensel och betong!

Hej alla vänner!
Denna vecka har jag bara använt pensel och betong!! Det är så kul!
Och så skönt att få vara inne när vädret är som det är! I morse när jag var i stallet, så hade jag behövt vantar på mig....
 Här är soffan i sin nya färg! Tänk att färg kan göra så mycket!
 Här har jag stylat några ljusstakar med spets å band! dessa är gjutna i Cup Cakes formar!
 Här har jag gjutit fast saker på en "klump"!

En större kruka som jag har gjutit fast en glasskål i och målat kanten med guld!

Jag ska i Juli någon gång stå på något som heter "Dalskogs dagarna" och sälja lite, spännande....!  Har även fått 2 bokningar på min lilla stuga, de trodde jag inte, så nu får mannen slita hårt med en del saker, ni vet elkontakter, sätta ihop sängar ( fast då måste man ju nästan vara bläckfisk) få upp hyllor (rakt) detta är inte min starka sida ;)))!

I kväll ska jag ta ett glas vit och kolla Let´s Dance, vem åker ut tror ni? Jag hoppas hon Henemark.... har lite svårt för henne!  Och att Hyssén vinner allt!

Ha det gott alla där ute i Sverige! Kram Iréne

Etiketter: ,

18 kommentarer:

Klockan 20 april 2012 kl. 09:35 , Blogger Änglarna finns sa...

Så duktig du är!!
Gör du rätt i..att njuta med ett glas vin!!
Jag hoppas att Molly åker ut..har lite svårt för henne..tror det beror på att hon är för ung..
Ha en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

 
Klockan 20 april 2012 kl. 09:48 , Blogger Mitt liv som förskollärare sa...

Jag håller med dig om Henemark. Alltihopa hoppas jag Sävedalsflickan från Grekland tar hem, tycker hon dansar väldigt bra.
Ha en härlig helg du också och tack för gratulationen.
Kram/
Berit

 
Klockan 20 april 2012 kl. 11:23 , Blogger Vardag och flärd sa...

Du är flitig som alltid!
Kollar på dansarna men jag har ett glas rött!
Kjram Eva

 
Klockan 20 april 2012 kl. 11:39 , Blogger EM sa...

Vilken fin färg på soffan!
Kollar inte på Lets Dance nu, men lyssnar, hi hi. Vilka som ska ut? Henemark eller Molly, kanske? Timell? Ja man kan aldrig veta vad "folket" tycker till slut.
Hoppas vädret blir något bättre när vi ska ut och åka, eller hur?
kram elsamarianne

 
Klockan 20 april 2012 kl. 11:54 , Blogger Gunillasljusglimtar sa...

Heej gumman..tack för trogna kommentarer hos mej,blir så gla ska du veta ;))... Japp tror Henemark eller Vin kännaren! jaa det är så tufft när man är som jag är..Man vill alla väl man sliter rumpen av sig för att allt ska bli så bra som möjligt sen så ligger man sömnlös sen..Kramis Gunilla

 
Klockan 20 april 2012 kl. 12:03 , Blogger Jenny sa...

Hej Iréne!
Sitter oxå med ett glas vitt framför Let's Dance:) (och med datorn i knäet samtidigt;))
Vad duktig han är Anton,hoppas han vinner hela tävlingen.

Jättefina grejer du gjort!

Ha en skön helg,

Kraam Jenny

 
Klockan 20 april 2012 kl. 12:19 , Blogger LissAnna sa...

Fin färg på soffan.:-) Kram

 
Klockan 20 april 2012 kl. 23:26 , Anonymous Anonym sa...

Ja nu är det ett måste att följa LD på fredagar, Fast det går ju i repris och sen har vi ju TV4 play, så det går ju att missa.....
Jag tror Camilla L åker ut före Camilla H, CL är tråkig och stel som ett kylskåp tycker jag. ANTON helt otrolig!! Ja det blev en hel uppsats det, skulle egentligen bara önska trevlig helg!!!
Kram
AC

 
Klockan 21 april 2012 kl. 22:48 , Blogger Fågel Blå sa...

Åhh vad fin soffan blev,, vad duktig och pysslig du är!
Önskar dej en fin Söndag
Kramar Kathrine

 
Klockan 22 april 2012 kl. 11:12 , Blogger Elsa och Helena sa...

Så fina saker du gör och soffan är snygg i den nya färgen.

Jag somnade till lite under Lets Dance men tror det var "vinmannen" som åkte ut.

Önskar dig en ny fin vecka...KRAM Helena

 
Klockan 22 april 2012 kl. 11:55 , Blogger Christina sa...

Snygga saker du gör! Och när det gäller Lets dance har vi samma smak!/Lila-Christina

 
Klockan 22 april 2012 kl. 14:38 , Anonymous Anonym sa...

Vilken mysig och hemtrevlig blogg:) Jag tänkte följa men hittar varken facebook eller twitter hos dig??

Vill du ha lantlig inspiration samt delta i en tävling, då kan du kolla in min blogg.
Ha en kanonvecka.

LOVE Maria på inredningsvis

 
Klockan 22 april 2012 kl. 23:39 , Blogger Viola sa...

SÅ mkt fint du gör...vet du..här lyser solen idag, man tror inte det är sant, ha en trevlig måndag, kram

 
Klockan 23 april 2012 kl. 03:52 , Blogger barbrok sa...

Vad fint med ränderna på betongkrukan!!
Håller med om Henemark.....not like
Kram
Barbro

 
Klockan 23 april 2012 kl. 06:26 , Blogger Tre Tanter sa...

Så mycket fint du har gjort igen, hoppas veckan har börjat bra, ha en trevlig vecka, 3 tanter

 
Klockan 23 april 2012 kl. 06:27 , Blogger Tre Tanter sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
Klockan 23 april 2012 kl. 07:31 , Blogger Elzie sa...

Vad du är duktig. Så fint med band runt.
Ha det så gott.
Kram Elzie

 
Klockan 23 april 2012 kl. 09:04 , Blogger KNORKAN sa...

Vilken skillnad det blev på soffan! Jättefin. Kram Knorkan

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida