fredag 23 mars 2012

Uppe med tuppen!

God morgon alla vänner!
Idag vaknade jag tidigt och var utvilad efter veckans alla timmar på jobbet! Nu är jag ledig till måndag eftermiddag, värkligen skönt!
Så här såg det ut över stalltaket när jag släppte ut lilla Ztella lite efter sex, dimman låg kvar på några ställen, såg lite trollskt ut, så dagen kommer nog till att bli fin!
 Håller ju på att inreda mina två små hus eller tre om man vill säga så, tycker att det ska se hemtrevligt ut för den/de som kommer å ska bo där, inget ihopa plåkat krafs, så då är Tradera bra..... har vunnit överkast för noll å ingenting och oanvända är de oxå! Jag har bjudit på överkast till dubbelsängar, sedan delat på dom å vips så har man 2!
 Kom sedan på att man kan bjuda på tyger.... de ä bra med Tradera! Så nya gardiner blir det oxå i alla stugor! Här är ett par klara, de är faktiskt ljus, ljus gröna i bottenfärg, passar ihopa med det gröna överkastet ovanför!

Nu ska jag ta en kopp te, sedan släppa ut hästar. Det var många helger sedan jag var ledig och kan greja hemma/smultronstället, har varit något jämnt på helgerna den sista tiden! Men nu kör jag för fullt! Ha en fin helg alla goa vänner! Kram Iréne

Etiketter: , ,

11 kommentarer:

Klockan 23 mars 2012 kl. 23:44 , Blogger Fågel Blå sa...

Här är man också uppe med tuppen!
Kände mej utvilad vid 7.
härliga tyger du ropat in på Tradera!
Lyllos dej som har hästar!
Rider du?
Jag har ridit sedan barnsben,, men gjorde ett uppehåll när jag öppnade min butik Tant Blå.
Funderar på att börja igen!
Tack för alla dina fina kommentarer jag hinner tyvärr inte alltid kika in till er alla!
Men man försöker!
Ha nu en fin helg
Kramar Kathrine

 
Klockan 23 mars 2012 kl. 23:56 , Blogger bakom berget sa...

Så mycket fint Du har fyndat. Jag ska erkänna att jag aldrig någonsin har köpt nåt på Tradera. Jag vet inte hur man gör..Ha ha ha..
Här vankas frukost nu och sen blir det keramik för hela slanten.
Ha enskön och solig helg nu!
Kram från Åsa.

 
Klockan 24 mars 2012 kl. 00:21 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Det är roligt när man kan fynda och tradera är både roligt och spännande. Det ser jättefint ut det du köpt!
Hoppas ni inte har lika mycket dimma som vi har här idag, fast den lättar kanske senare på dagen!
Agneta kram

 
Klockan 24 mars 2012 kl. 01:21 , Blogger Änglarna finns sa...

Godmorgon eller kanske skall säga godförmiddag..hihi..
Här är såå dimmigt...men hoppas också..få se lite av solen idag!!
Härliga fynd du gjort!!
Njut av din ledighet..och bara ha det gott!!
Kram Annika

 
Klockan 24 mars 2012 kl. 01:45 , Blogger Herr Nilssons Fru sa...

God morgon! Vad trevligt med en ny bloggis!!
Who vilken hus ni har, häftigt. Får nog läsa in mig lite här bland hus och djur:)

Tradera ja, de e bra. Jag handlar o säljer o tycker de är kanonkul, fast jag är gröngöling ännu:) Här är de dock mest dockor som budas om, men nu har jag så många så jag får allt lugna ner mig lite.

Kramiz Ankii

 
Klockan 24 mars 2012 kl. 11:11 , Blogger Vardag och flärd sa...

Hoppas din dag blev solig och det tror jag för gamla mor skulle fika i solen på balkongen med min syster o min svägerska. Här har solen bara glimtat fram ett par gånger.
Fina fynd du gjort på Tradera, jag har inte riktigt kommit igång med att handla där men jag förstår att jag måste göra det.
Ha det riktigt härligt resten av ledigheten!
Kram Eva

 
Klockan 24 mars 2012 kl. 11:49 , Blogger Elzie sa...

Perfekt när man kan få tag på saker på det viset.
Hoppas du får en fortsatt fin helg.
Kram Elzie

 
Klockan 25 mars 2012 kl. 07:58 , Blogger Vi i Villa Ville kulla sa...

TRADERA är bra!!!!Jättefina fynd du har gjort!!!!Jättevacker bild du har tagit på morgonen!!!!Ha en fortsatt skön Söndag!!!
Kramar Lotta

 
Klockan 25 mars 2012 kl. 10:08 , Blogger himlaverket sa...

alltså Tradera är nåt jag inte har vågat mej på, ser onekligen spännande ut.
Härligt att ha hus att inreda....
Kram ulla

 
Klockan 25 mars 2012 kl. 11:13 , Blogger Ewa`s Galleri sa...

Fin bild
och vad fint det kommer att bli i dina stugor
Tradera är bra när man vill fynda
Ha en bra vecka

 
Klockan 25 mars 2012 kl. 12:11 , Blogger Viola sa...

Malte är ju väldans morgonpigg så man blir alltid väckt mellan 5-6 varje morgon...det enda positiva är alla vackra soluppgångar jag sett och att man hinner en hel del under dagen ;) hoppas helgen varit skön, kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida