måndag 23 april 2012

Party!



Hej alla vänner!
 Precis när jag satte mig här framför datorn och loggade in på bloggen, så började jag fundera på va har jag gjort under helgen.......?! Ja inte mycket kändes det som, gjutit lite i betong, målat lite mera, varit på loppis på torget i Mellerud...ja men nu var ju lördagen klar ;)! Fint väder var det ju oxå på lördag! 

På söndag var Mor här och fick förmiddagsfika och pratade bort en stund. Min svägerska ringde och undrade om jag ville komma på Party! Hon skulle ha ett Perfecthome party hos sig på eftermiddagen och så klart jag tackade ja! Innan jag åkte så var jag ju tvungen att kolla på TV och se finalen i Världs Cupen i hoppning, där vi hade med Rolf-Göran Bengtsson till finalen, han kom 6:a, hade väl hoppats på en bättre placering, men så är det! Å sedan så for jag på party, alltså vilka fina saker det fanns men ack så dyrt, där fick man verkligen sätta lås på plånboken! Fast vem kan motstå, så lite blev det allt handlat! *ler*
Vilket regnoväder vi haft under natten, jag vaknade flera gånger, här kom det 20 mm! När jag låg där å lyssnade på regnet, så ploppade det upp nya ideér till gjutningen, så idag har jag plockat av ett rabarberblad och grejat till en skål, förhoppningsvis!
Haha å jag som inte hade något att skriva om.....! Nu ska jag kolla in hos er å se vad ni har gjort under helgen! Ha det gott! Kram Iréne

Etiketter:

10 kommentarer:

Klockan 23 april 2012 kl. 08:49 , Blogger EM sa...

Du gjorde ju massor i helgen, ju. Jag gjorde nog inte ett skapandes grand, som man säger... eller jag vet inte var dagarna tog vägen... kollade också lite på hoppningen men gick ifrån då o då.
fina saker du hittade i alla fall. Och du visar väl sen vad du köpte på partyt?
kram elsamarianne

 
Klockan 23 april 2012 kl. 10:21 , Blogger Här är gudagott att vara ! sa...

Ja man tycker inte att det händer så mycket, men det gör det ju när man tänker efter lite.
Mellerud, då tänker jag direkt på ; Hårda bud i Mellerud ! - Varför heter det så ?! Har hört denna ramsa sen jag var liten ;)
- Ser nog att du har ett underbart vackert kryddställ i plåt ♥ Ett sånt ville jag på köpa på en loppis i somras, men priset var väl "saltat" !
Hoppas du får en härlig vecka !
Kram Anneli♥

 
Klockan 23 april 2012 kl. 10:25 , Blogger Änglarna finns sa...

Härlig helg du haft!!
Håller med dej om Perfect Home såå mycket fint..och dyrt!!
Ja detta väder igår..helt otroligt..men idag har varit ganska fint!!
Ha en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

 
Klockan 23 april 2012 kl. 10:46 , Blogger Herr Nilssons Fru sa...

E de inte så vi brukar säga: Jag har inte gjort någonting men så när man tänker efter har de hänt en hel del:) Hemparty är livsfarligt, fast sånt du var på har jag aldrig varit, kanske lika bra de:)

TV ser inte jag heller så mycket, men just Revense älskar jag, så är de bra tid, lagom o att göra sig klar o lägga sig i sängen o titta:)

Kramiz Kramiz nu ska jag krypa ner efter denna långa måndag:)

 
Klockan 23 april 2012 kl. 10:53 , Blogger Elzie sa...

Ser ut som din helg var rätt fylld ändå, haha. Ja, det var min också - av arbete!
Så söt ängel du köpt. Jag måste försöka få tag i lite änglar man kan ha ute nu i sommar.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

 
Klockan 23 april 2012 kl. 11:59 , Blogger bakom berget sa...

Ha ha ha...Du hade ju massor att berätta!
Visst är det rätt mysigt att ligga och lyssna till regnet. Man tänker ju så bra på natten oxå. Kommer på massor av ideer som man skulle ha gjort om det var dag :o))
Ha en fin fortsättning på veckan nu!
Kram Åsa.

 
Klockan 23 april 2012 kl. 12:18 , Blogger Vardag och flärd sa...

Ja du, på natten kn mn få de mest fantastiska idéer! Tror du fastnat i betongträsket!
Kram Eva

 
Klockan 23 april 2012 kl. 14:06 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Ja här regnade det också, väldigt mycket för idag har vi en bäck i trädgården och det har vi bara när det regnat mycket!
Vilka fina betongkrukor du gjort, jättesnygga!
Agnetakram

 
Klockan 24 april 2012 kl. 00:08 , Blogger Rigmor sa...

Ujujuj...vilken lugn helg du haft...*skrattar*, tycker det gick i 180 när jag läste allt du hunnit med!! Men så är det ju ibland, en oplanerad och tom helg i kalendern kan innehålla mycket...
Tänk vilka uppfinningsrika människor det finns som kommer på alla dessa olika homepartys!! Roligt att gå men ibland känner man sej nästan tvungen att köpa något, så värdinnan inte ska bli utan present...
Kram kram

 
Klockan 24 april 2012 kl. 23:44 , Blogger Viola sa...

Här händer det grejer som vanligt...du verkar ha fullt upp under din ledighet, hur länge ska du vara tjänstledig ..ha en fin vecka, kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida