tisdag 30 november 2010

Idag har jag varit....

..... mormor! Har varit och hämtat Gabriel på fritids och Elias på dagis och sedan haft en rolig eftermiddag och kväll tillsammans! tyckte det räckte med snöbilder, så jag letade upp denna bild från i augusti, då vi var ute i skogen en sväng! dessa små killar är det bästa jag har, de ger så mycket tillbaka med sina små roliga kommentarer!

Nu till något helt annat, jag har två halvmånebord och har nu bestämt att måla dom vita, de är ganska fula på skivan, eller hur skulle ni som läser göra!? Ge mig förslag!
Tillsist vill jag visa min orchidee, den blommar för fjärde gången, helt underbar! Jag brukar inte ha tur med blommor men dessa trivs då här, har faktiskt 5 st som blommar nu men denna är så fin!

Nu fick jag sällskap av katten Birger, så nu är vi två om tagenterna..... han är väldigt gosig å trampar runt!
Hoppas er tisdag är bra!? Min är det, vad annars med små killar! Kram Iréne



Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan 30 november 2010 kl. 12:22 , Blogger Vardag och flärd sa...

Kan tänka mig att det är en stor lycka med barnbarn, jag väntar mitt första en bit in på nästa år.
Jag tycker absolut att du ska måla borden vita, kommer att bli så snyggt med de fina sakerna du har på bordet!
Kram Eva

 
Klockan 30 november 2010 kl. 12:36 , Blogger Fågel Blå sa...

Åh så mysigt med barn barn!!!
Jag skulle måla borden vita!!!!!!
ha en fin Kväll!
Kram kathrine

 
Klockan 1 december 2010 kl. 00:54 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Det finns tider utan snö, alltså, det ser jättehärligt ut i skogen med barnen och doggen!
Vad är det för trä i dina halvmånebord, är det något ädelt hade jag aldrig målat dom utan bara putsat upp dom. Är det fur el liknande hade jag nog målat dom, men inte kritvita, utan pärlvita eller pärlgrå, dvs lite brutet så där.....tror jag!
Fina bord i alla fall, jag har alltid önskat mig halvmånebord, men äger inget ännu!
Kram

 
Klockan 1 december 2010 kl. 01:02 , Blogger Vitt hus med svarta knutar sa...

Härligt att få se bilder med barmark och barn med benen fulla av spring. Känner att det kommer att bli en låååååång vinter om snön ska ligga kvar redan. Här är en till som önskar sig ett halvmånebord. I mitt hem skulle bordet bli vitt=) Din Orkidée är underbar, vilken färg. Jag har en Brudorkidée (vanlig vit) som är full med små knoppar.

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida