söndag 7 november 2010

Jag vann och full rulle....

... ni må tro att jag blev paff när jag läste ett inlägg hos mig från "Stina mitt i livet" att jag hade vunnit hennes tavla! Jag hittade hennes blogg och såg utlottningen av tavlan som jag tyckte så mkt om och skrev på hennes blogg, men inte sjuttan tror man att man vinner!! Tusen tack, Stina. Längtar tills jag får den!
Full rulle har det varit här hemma med de små kidsen, lördagen var vi på smultronstället å greja med lite av varje, fixade i rabatter, tog bort kräftburar och tog hand om kanoterna, Jag gick runt med kameran och försöker lära mig den, blomman här över stog ensammen kvar i en rabatt.
Sedan kom mormor på att vi grillar korv, så morfar å kidsen fixade till en brasa å så grillade vi och hade det så mysigt!
Kvällen avslutades med pannkakor..... å Toys Story 2 på TV. Söndagen har vi krattat löv å haft kalas, nu börjar de små att längta efter sin mamma, så nu åker vi snart iväg med dom. Sedan blir det väldigt tyst här hemma, men det är väl tjusningen med allt, ge intensivt en helg med de små å sen få lämna tillbaka! Mormor älskar er Gabriel och Elias
Några gula äpplen i ett helt kalt träd i skymningen!
Hoppas eran helg har varit bra!? Min har varit intensiv men härlig! Kram Iréne


Etiketter:

5 kommentarer:

Klockan 7 november 2010 kl. 10:17 , Blogger Jenny sa...

Hej Iréne!
Grattis till vinsten!! Vilken turgumma du är:)

Det låter som barnbarnen haft en toppenhelg med mormor och morfar!

Kraam Jenny

 
Klockan 7 november 2010 kl. 12:37 , Blogger Viola sa...

Vad mysigt ni har haft tillsammans och ett stort grattis till vinsten, ha en fin vecka, kram

 
Klockan 7 november 2010 kl. 23:48 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Så mysigt ni haft det och gratulerar till vinsten.
Agneta kram

 
Klockan 8 november 2010 kl. 04:55 , Blogger annika sa...

Grattis till vinsten! Det är alltid lika kul att vinna.
Mysigt att få rå om barnbarnen ett tag...trevligt att göra det man ska göra men att de kan vara med.
annika

 
Klockan 8 november 2010 kl. 09:45 , Blogger Kicki & Jörgen sa...

Grattis grattis - vad roligt att du skrev om det! Har postat den idag, hoppas den lilla sjöjungfrun klarar transporten ;-)
Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida