tisdag 23 november 2010

Snö och lite till!

Ja så här ser Kroppefjäll ut idag, man ser inte mycket för snö och blåst!
Men jag som då tycker det är lite mysigt med snö trivs i vädret. Har varit ute och dragit runt på hästar som måste ut och även mockat och slitit med hö ut i hagarna, men nu står de och äter så gott!
Har även fått till en stoldyna till Dalslands stolen, nedanför är stolen i sin helhet, har två stycken så en dyna till är på "G"!

Här är själva dynan, letade upp lite tyg i skåpet, bra med lite stuvbitar ibland! Stolen står nu i min hall, men den kanske flyttar runt, vem vet!!
Ska kolla upp alla adventstakar, så alla ljus funkar, har ju som jag skrev förut ca 35 st som ska upp i alla fönster.....! Brukar börja på torsdag kväll för att vara klar och tända på fredag kväll.
Jag tänder alltid på fredag, älskar när det lyser ur alla fönster!
Ja en del att bestyra innan jag åker och jobbar vid 14.30!
Hoppas er tisdag är bra! Min är mycket snöig! Kram Iréne


Etiketter:

6 kommentarer:

Klockan 23 november 2010 kl. 02:43 , Blogger Fågel Blå sa...

Åhh så fina snöbilder från dej!!!!
Och stolen blev väldans grann
Ha en fin Dag!
Kram kathrine

 
Klockan 23 november 2010 kl. 03:29 , Blogger Gela sa...

Hej du vilken fin blogg du har, hit vill jag hitta igen!!! Hoppas det är ok att jag lägger till dig bland bloggar jag gärna läser. Ha en fin dag/Gela

 
Klockan 23 november 2010 kl. 04:33 , Blogger hagagården sa...

Oj så mycke snö ni har,vi har en hel del här också men inte alls lika mycke.
kram o ha en fin dag.
ninni

 
Klockan 23 november 2010 kl. 04:45 , Blogger himlaverket sa...

Oj, du har lite att göra med så många ljusstakar...
väldigt fin stol, by the way...
kram ullamaria

 
Klockan 23 november 2010 kl. 11:16 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Ni har så mycket snö, alltså. Här har bara kommit lite puder idag, men det blåser som bara den och är svinkallt. Dvs det är inte många minusgrader men det känns som väldigt många, storm från norr.....Jag älskar också snö, det är så vackert!
Vilka fina stolar!
Kram

 
Klockan 23 november 2010 kl. 22:31 , Anonymous Anonym sa...

Tänk vad bra med stuvbitar, alltid kommer de till användning på ett eller annat sätt! Men... har du 35 stakar? Oj, vilket pyssel! Tänder du och släcker dem varje dag också eller får de lysa hela tiden? Måste vara vackert att se ditt hus glimma i vinternatten!!

Kram Eva-Mari

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida