torsdag 23 december 2010

God Jul!

Nu har lugnet lägrat sig på Ekholmen!
Småkillarna ser på Toy Story 3, en tidig julklapp.
Här faller lite snö ute och blåser en aning!
Julgröten är uppäten!
Julgranen klädd utav mamma Linda.
Fullt sjå hade vi för att få till ett kort, lille Elias ville absolut inte vara med på bild, lite mutning så tillslut.... Gabriel satt helt stilla och bara väntade!
Vill med detta kort önska GOD JUL till alla mina bloggvänner jag har fått under dessa tre månader jag har befunnit mig i denna värld, inte i min vildaste fantasi trodde jag detta, vilken energi och påhittighet ni har gett mig!
Och alla bloggar som jag träffat på, ni är fantastiska alla!

Hoppas att er julfrid har infunnit sig, det har den här och en glögg blir det om en stund!
Kramar Iréne

5 kommentarer:

Klockan 24 december 2010 kl. 01:07 , Blogger Kicki & Jörgen sa...

God Jul önskar jag dig/er.
Kram

 
Klockan 24 december 2010 kl. 02:40 , Blogger barbrok sa...

Ha en riktigt GOD JUL.
Jag är lika förvånad som du över hur det fungerar i bloggvärlden o så många nya trevliga vänner men fått!
Barbro

 
Klockan 24 december 2010 kl. 04:55 , Blogger Vitt hus med svarta knutar sa...

En riktigt GOD JUL och en fin julhelg önskar jag dig!! Ta det lugnt och bara njuuut!

Varma julkramar,
Regina

 
Klockan 25 december 2010 kl. 01:18 , Blogger Sköna o Gröna Ting sa...

Goder morgon!
Tack för din underbara julhälsning!
Jag hann aldrig önska dig GOD JUL men jag hoppas att din fortsatta helg kommer att bli STRÅLANDE!
Mycket mys och bara vara....
Kram till dig
Marianne

 
Klockan 25 december 2010 kl. 01:59 , Blogger Vitt är vackert sa...

Så skönt det låter med lite julfrid... Nu efter jul kanske en annan kan få lite av den varan också. ;)
Önskar dig en God fortsättning!
Kram Ellinor

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida