onsdag 8 december 2010

I dag är världen liten!

Här hos oss ligger dimman tät och träden är klädda i rimfrost!
Precis denna bild tog jag, fast i oktober, då var löven röda och gula, det riktigt lyste om träden! Nu lika fina som då!
Tänk att olika årstider har sin tjusning!
En av våra portstolpar med krukan och en glömd blomma.
Riktigt fint det oxå!

Syrenhäcken med lila blommor på vårsommaren, nu kläd i rimfrost.

Lika vacker om inte mera faktiskt!
Ja lite bilder från vår dimmiga och rimfrostiga värld!
Igår handlade jag nästan klart julklappar...... här är det presentkort som gäller.
Tycker det är en bra julklapp, då får man köpa det som man vill, där man vill!
Hittade även kul julklappar till småkillarna. Det är mycke Toy Story i deras värld!
I eftermiddag är det jobb borta som gäller!
Nu kanske man skulle jobba här hemma lite!!!
Hoppas er onsdag blir lika fin som min! Kram Iréne




Etiketter:

6 kommentarer:

Klockan 8 december 2010 kl. 01:59 , Blogger Jenny sa...

Hej Irene!
Åh vad vackert, ni bor så fint!!

Oj, det var inte lite tomtar du har;)

Önskar dig en fortsatt bra dag!

Kraam Jenny

 
Klockan 8 december 2010 kl. 06:44 , Blogger hagagården sa...

Oj så vackra bilder!!!
kram o ha en fin kväll.
ninni

 
Klockan 8 december 2010 kl. 10:02 , Blogger Norregård sa...

Underbara bilder du bjuder oss på!!!
Vinter är vackert;o)

kram Malin

 
Klockan 9 december 2010 kl. 02:17 , Blogger Fågel Blå sa...

Åhhhh så fina bilder du visar!!!!!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

 
Klockan 9 december 2010 kl. 09:44 , Blogger Viola sa...

Härliga vinterbilder från dig, här har det varit en grå dag och den akka kylan ska ta över igen, har fått tag i 5 kubik ved så nu ska jag klara mig ett tag, ha en skön kväll, kram

 
Klockan 9 december 2010 kl. 12:18 , Blogger himlaverket sa...

Oj, oj vilken mäktig tomtesamling du har där...
där ligger jag i lä med mina tre tomtar ;)
vint med rimfrost, eller hur...
kram ullamaria

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida