onsdag 9 mars 2011

Äntligen....

Hej alla bloggvänner!
Nu är jag så innerlig trött på detta väder... idag kom det snö..... sedan regn och nu blåser det storm!
Dessa första dagar av veckan har jag burit möbler, städat en källare, burit mera möbler, kört bil hit å dit, jobbat tre kvällar, burit ännu mera möbler.......!
Men äntligen har mitt stora skåp kommit hem, nu ska det fixas iordning, min chef har gett mig goda råd, bra med chefer! Fast allt detta får vänta till vecka 12, då vi nu till söndagen åker till Vemdalen på en vecka! Ska bli så skönt!
Mannen i huset undrade var jag skulle ha det, när vi släppade upp det ur en källare, han tycker vi har nog med sådana här möbler ;)! Fast jag vet precis var det ska stå och hur det ska se ut! *ler*
Med hopp om våren, snart! Kram Iréne

Etiketter:

6 kommentarer:

Klockan 9 mars 2011 kl. 12:40 , Blogger Vardag och flärd sa...

Grattis ill att ni fick upp skåpet! Ska du måla det? Jag tycker det är vackert som det är, men vitt eller grått skulle nog också passa, men det beror ju på var du ska ha det.
Här fick vi också MASSOR av snö, sen MASSOR av regn och MASSOR av blåst! Hade en riktig innedag på jobbet.
Krm Eva

 
Klockan 9 mars 2011 kl. 13:30 , Blogger annika sa...

Bra att någon vet var skåpet ska stå!
Snyggt som attan är det så jag förstår dig.

Här har det snöat, regnat, blåst och snöat igen...

Kram

 
Klockan 9 mars 2011 kl. 22:44 , Blogger Fru C sa...

Alldeles rätt....nu lever vi på hoppet....;)

Här är det också ruskväder idag....USCH, USCH!!!!
Kram//

 
Klockan 10 mars 2011 kl. 01:24 , Blogger Skogslyckan sa...

Oj vad du ligger i! Skall bli spännande att se vad du gör med skåpet... Här snöade igår och idag också, men men så är det väl varje år vid denna tid. Ha en fin dag!
Kram Pia

 
Klockan 10 mars 2011 kl. 06:49 , Blogger Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va härligt med skåpet, det kommer säkert att bli jättefint!
Ha en bra vecka i fjällen!
Carin

 
Klockan 10 mars 2011 kl. 13:34 , Blogger Viola sa...

Så skönt att höra att armbanden är på plats och jag ser fram emot det "nya" skåpet, önskar nu en skön helg, kram VIOLA

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida