måndag 26 september 2011

Simsalabim.... och vinnarna är.......

Hej alla bloggvänner!
Trolleri när det är som bäst, Gabriel trollar fram de som vunnit min tävling! Håller er lite på halster än......! Jag började ju blogga när denne killen fyllde 6 år, tänk han har blivit ett helt år äldre å min blogg fyller 1 år, ja tiden går! Gabbe fick i julklapp en trollerilåda och just nu används den flitigt, så här alla goa vänner kommer vinnarna!
 Första pris vann: Hemma på Kråkered.
Andra pris får: Fru C
Tredje pris tillfaller: Vårt röda hus.
Jag har lagt till ett Extra pris och det får: Eva´s Galleri, en ny bekantskap för mig med en så fin blogg!
Nu vill jag att ni mailar mig era adresser först å främst, sedan kommer jag att skicka över lite instruktioner till er att följa! Maila irene.ekholmen@tele2.se det kommer att ta en liten tid innan ni får era priser, men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!
Grattis till er alla och kramar Iréne

8 kommentarer:

Klockan 27 september 2011 kl. 00:47 , Blogger Solstrimmor sa...

Jösses! Har JAG vunnit? Men vilken bra början på tisdagen! Tack, Gabbe som trollade så bra!

Kram Eva-Mari

 
Klockan 27 september 2011 kl. 02:04 , Blogger Vitt hus med svarta knutar sa...

Stort grattis till alla superlyckliga vinnare! Å tack för en spännande tävling, Iréne, med så unika vinster!

Kramar,
Regina

 
Klockan 27 september 2011 kl. 02:05 , Blogger Jenny sa...

Hej Irene!
Jag säger samma sak, jösses! Har jag vunnit??! Attans vad roligt! Jag mailar dig på direkten:)

Tusen tack!

Kraam Jenny

 
Klockan 27 september 2011 kl. 02:51 , Blogger Ewa`s Galleri sa...

Vilken lycka för mig att det blev ett extra pris,jättespännande
Ha en bra dag

 
Klockan 27 september 2011 kl. 11:05 , Blogger Vardag och flärd sa...

Grattis till vinnarna! Är lite avis för det var ju väldigt speciella vinster. Men jag kanske får möjlighet att se några andra alster av din dotter när vi ses nån gång.
Kram Eva

 
Klockan 27 september 2011 kl. 11:51 , Blogger Cajsas Faster sa...

Oj, hade visst missat att det var tävling på gång här..

Men grabben såg lycklig ut att få trolla med hatten:)

Ha det fint i höstsolen. Kram Marie

 
Klockan 27 september 2011 kl. 12:20 , Blogger annika sa...

Grattis till vinnarna. Tävlingar är något som jag inte har tid med just nu.

Kram
annika

 
Klockan 28 september 2011 kl. 01:03 , Blogger Skogslyckan sa...

Grattis till de glada vinnarna!! Och jag vill passa på att tacka för din värmande kommentar, fick en hel del av motsatt karaktär ju också...;)
Men jag var bara nere den kvällen, nu är Pia sitt vanliga glada jag igen. Ha en fin dag vännen!
Kram Pia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida