torsdag 24 mars 2011

Mera fynd!

Hej alla bloggvänner!
Utlovade de resterande fynden från Wandels Handel och här kommer de!
Som ni kanske vet så är jag så förtjust i blåa saker, gäller faktiskt allt.
Denna terrin bara stog där rakt framför mig, fast jag var helt själv där så bar jag runt på den, precis som jag trodde att någon skulle ta den....!
Sedan denna helt underbara servis, i blått *ler*, 6 delar av varje, så fin!
Allt detta betalade jag 350 kr för, om det var värt priset vet jag inte men jag tyckte så mycket om det!
Och här lite vårtecken, mina krokusar blommar så fint här i söderväggen, under en rosenbuske står de väl skyddade!

Fortfarande stormar det men snön försvinner och på vissa ställen torkar det upp mer å mer, dock inte i hästhagarna, å hatar leriga hästar!!
I eftermiddag ska jag börja jobba efter 2 veckors ledighet, ska i och för sig bli kul att träffa både brukare och arbetskompisar igen!
Ha en bra dag! Kram Iréne



8 kommentarer:

Klockan 24 mars 2011 kl. 03:24 , Blogger Fågel Blå sa...

Hej!!!
Åhh så mycket fina saker du hittat!!!!!
Vilken tur du har!
Och krokusar har du!!!!!
Här har domm inyte kommit upp ännu!!!!!

Önskar dej en´fin dag!
Kram Kathrine

 
Klockan 24 mars 2011 kl. 04:06 , Blogger Vardag och flärd sa...

Jaha, hade det varit öppet i handeln när jag åkte förbi hade jag köpt terrinen. Där ser man, det var meningen att DU skulle ha den.
Vårkramar och stormkramar från Eva

 
Klockan 24 mars 2011 kl. 23:35 , Blogger Mia Maräng sa...

Vilken underbar terrin du hittat. Tänk va fint med tex massor av pärlhyacinter.Det är så mysigt när vårblommorna tittar fram ur jorden det börjar så smått komma här med.
Ha en så mysig helg.
Kramiz Mia

 
Klockan 25 mars 2011 kl. 00:15 , Anonymous Anonym sa...

Den terrinen ska du vara extra lycklig över, vi är många som också skulle burit runt med den!
Flera fina fynd har du gjort men terrinen tar priset.

Må så gott!
Kram Eva-Mari

 
Klockan 25 mars 2011 kl. 11:27 , Blogger Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Uuunderbara blåmönstrade pinaler du har funnit! är också svag för dem!!

Nu önskar jag dig en riktigt mysig, solig vårhelg!!

Kramis Sanne!!

 
Klockan 25 mars 2011 kl. 12:54 , Blogger Fru C sa...

Blått är som alltid flott...särskilt på porslin.

Nu vill vi verkligen ha lite vårvärme (och sol)

kram//

 
Klockan 25 mars 2011 kl. 13:00 , Blogger Viola sa...

VI delar kärleken till det blåvita porslinet, som sagt..blått är flott :) ha det så bra på jobbet, kramen

 
Klockan 26 mars 2011 kl. 15:21 , Blogger Jenny sa...

Hej Irene!
Vilka fina fynd!! Jag gillar oxå blåvitt porslin!

Ha en skön söndag,

Kraam Jenny

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida