måndag 21 mars 2011

Tillbaka till verkligheten!

Hej alla bloggvänner!
Ja nu är man tillbaka i verkligheten igen! Vi har haft en helt fantastisk vecka med sol å åter sol, endast fredagen var lite snöig!
Vi bodde jättefint, kortet nedan är tagit från stugan upp på backarna i Klövsjö.
Vi tog oss en skidtur upp på kalfjället, vilken underbar plats ett kalfjäll har att bjuda på!

Å här är jag efter 6 km på skidor, ser väl ganska pigg ut, eller?
Och nu är det bara att ta tag i verkligheten igen, hästarna sprang ut från hagen innan jag hann stänga..... tvättmaskinen jobbar på å jag vimsar bara runt....! *ler*
Finns ju visa projekt som väntar runt hörnet på mig, ett skåp, några fåtöljer, växthuset!
Hoppas ni alla har haft en lika fin vecka som jag! Nu får jag kika in till er!
Kram Iréne



Etiketter:

9 kommentarer:

Klockan 21 mars 2011 kl. 03:01 , Blogger Fågel Blå sa...

Hej åhh vad roligt ni verkar ha haft!!!
kul att se bild på dej!!!!
Önskar dej en fin vecka!!!
Kram Kathrine

 
Klockan 21 mars 2011 kl. 06:21 , Blogger annika sa...

Härligt att ni fick en bra och avkopplande vecka. Jag tycker att en skidsemester är värt mycket. Så skönt att få komma iväg ett tag ifrån vardagen.
Trevligt att få se dig på bild.

Kram

 
Klockan 21 mars 2011 kl. 07:03 , Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Härligt med skidsemseter. Fast nu vill vi väl har vår inte sant, nu räcker det med vinter.
Ha det gott med hästar och tvättmaskiner.
Agneta kram

 
Klockan 21 mars 2011 kl. 07:35 , Blogger Elzie sa...

Ja, inte hade jag åkt TILL snön, det finns tillräckligt av den vita varan här, hihi. Tur att vi har olika intressen och du ser ut att njuta på din skidfärd.
Här skulle behövas göras mycket också, men just nu går det inte att göra något alls. Tycker man är mest framme med pekpinnen!!
Ha det så gott.
Kram Elzie

 
Klockan 21 mars 2011 kl. 13:27 , Blogger Vardag och flärd sa...

Vad härligt att ni haft det så fint! Det är du värd! nu hoppas vi på en bra vecka med mycket roligt pyssel.
Kram Eva

 
Klockan 21 mars 2011 kl. 23:09 , Blogger Skogslyckan sa...

Välkommen hem. Låter och ser ut som ni haft det bra! Här har blåsten och mildvädret tagit rejält på snön, och tranorna snattrar över huset på löpande band... Ha en fin dag!
Kram Pia

 
Klockan 22 mars 2011 kl. 00:46 , Blogger Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Härligt med skidsemester, förstår!
Dessa vidder, jag har dem runt knuten, nej inte riktigt men nästan men älskar dem ändå.....
Men nu vill jag ha bort snööööön!
Carin

 
Klockan 22 mars 2011 kl. 08:41 , Blogger VillaKarlslund sa...

Skön vecka ni haft. Klövsjö- där var vi för några år sen och det var verkligen jättefint där.
Ha en fortsatt tervlig dag Kram Tina

 
Klockan 28 mars 2011 kl. 10:56 , Blogger Kicki & Jörgen sa...

Hej hej, kul att se dig!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida